Bicsérdi Ádám 2021. július 29. 18:25
Nyolc magyar projekt is díjat nyert az IPRA globális versenyén
Az Uniomedia, a FleishmanHillard Café, a Lounge Group és a Ferling is elnyerte az egyik legnívósabb PR-díjat.

Korábban már írtunk róla, hogy idén erős a magyar jelenlét az IPRA Golden World Award shortlistjein, mostanra az is kiderült, hogy összesen nyolc hazai pályázat nyert díjat ezek közül a rangos PR-versenyen. Az IPRA idei mezőnyében ilyen elismerést összesen 93 pályázat kapott a rekordszámú pályázatok közül.

Az Uniomedia például három díjnak örülhet. Az IPRA zsűrije díjjal jutalmazta például az Esterházy Magyarország Alapítvány: Estöri Kreatív Történelmi Versenyt.

Ott szerepel a győztesek között a Heineken Hungária: 100% magyar komló: a hazai komlótermesztés újraélesztése című kampánya, és a Magyar Telekom: #Digitálisegészség az idősekért című munkája is az ügynökségtől.

A Lounge Group végül két díjat nyert el, egyiket a Szerencsejáték Zrt. számára készített Digilottó pályázattal, a másikat a Budapest Airport megbízásból végzett reputációmenedzsmenttel érdemelték ki.

Szintén ott szerepel a győztesek között a Telekom házon belül, készített, a nagyik digitalizációját segítő programja. (Let’s Digitize Granny)

Szintén hazai projektként díjazták a Ferling Kft. difgitális beiratkozást segítő munkáját a Pécsi Tudományegyetem megbízásából.

A FleishmanHillard Café a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampányával érdemelte ki az elismerést. 

Az IPRA-díj elég szép pontokat hoz az Apex PR Toplistán is.