hero
Nagy Zsolt 2021. szeptember 09. 09:54
Nincs elég mozinéző, 25 millió dolláros marketingbombát dob le az AMC
Vissza kell csábítani a moziba a filmrajongókat, még Nicole Kidmant is bevetik ennek érdekében.

A pandémia padlóra küldte a mozikat és a színházakat, s bár vakcina már rendelkezésre áll, az egyre izmosabb delta variáns miatt sokan még így sem mernek elmenni a vetítésekre.

Az AMC ezért úgy gondolta, hogy itt az ideje emlékeztetni a közönséget arra, hogy az igazi moziélményt otthon nem lehet pótolni. A szpotban Nicole Kidman mesél arról a bizsergető érzésről, ami átjárja az embert egy moziteremben, amikor kihunynak a fények. 

A kampány abból a szempontból érdekes, hogy alapvetően a nézők moziba csábításának feladata a stúdióé, aki az adott filmre be akarja ültetni a közönséget, nem pedig a mozit üzemeltető hálózaté. Az AMC CEO-ja, Aron Adam egy tweetben ezt azzal magyarázta, hogy olyan mértékű változások történtek az elmúlt évben, és olyan új területekre kellett belépnie mindenkinek, hogy egy iparágban ennyire nagy játékosnak, mint az AMC-nek most különösen fontos, hogy megjelenjen a tévéképernyőkön, és emlékeztesse a közönséget arra, hogy az igazi varázslat a moziban élhető át. Az Adweek szerint nem is fukarkodtak az üzenet célbajuttatásával, a kampányra mindenestül 25 millió dollárt locsolt a cég.