hero
Négy új ügyfél a Progressive-nél
Négy új ügyféllel dolgozik együtt a Progressive ügynökség. A Bayer, a Richter, a Citroen és a Nestlé adták az új megbízásokat. 

Négy új ügyféllel dolgozik együtt a Progressive – adta hírül az ügynökség. A megbízásokat két gyógyszercég, egy autómárka és egy FMCG-cég adta.

A Bayer Hungária egyik divíziója, a Bayer Healthcare Pharmaceuticals tenderen választotta a Progressive-et btl-feladatokra. Az első megvalósult projekt a vállalat fogamzásgátló portfoliójára vonatkozó digitális kommunikációs stratégia kidolgozása volt. Ennek eredményeképpen indult útjára októberben az Afogamzasgatlasrol.hu portál.

Szintén tenderen nyerte el az ügynökség a Nestlé digitális ügynökségi tenderét. Stratégiai digitális partnerként ők üzemeltetik a Nestlé központi CRM site-ját, az Életmód Központ portált, valamint a Progressive tervezi a Maggi digitális stratégiáját és tartja kézben a social media megjelenéseket. A teljesen megújult Maggi.hu márkaoldal októberben indul.

A Richter Gedeon meghívásos tenderen választotta ki a Progressive-et a több mint tíz országban futó, sürgősségi fogamzásgátló készítményét ismertető kampányának digitális feladataira.

Végül a Citroen őszi, az új Xsara Picasso megjelenését támogató btl-aktivitásait a Progressive-re bízta.