hero
Bicsérdi Ádám 2021. április 09. 09:11
Milkovics Pál megvásárolta az ELLE jogait, áprilisban jön az első printszám
Évi hét alkalommal jelenik meg, augusztustól havonta. Újra elérhető lesz az online kiadás is.

Az Elle magazin hazai kiadásának licencjogait 2020-ban már nem újította meg a korábbi kiadó, a Central Médiacsoport, a novemberi volt az utolsó szám akkor a kiadványból. A jogokat azonban azóta megvásárolta  Milkovics Pál, a Brit Media tulajdonosa (a 168 óra és a Pesti hírlap kiadója) a francia Lagardère Group jogtulajdonostól.

Milkovics Pál

A nyomtatott magazin így 2021-ben hét alkalommal, augusztustól pedig minden hónapban megjelenik, míg az Elle.hu áprilistól éled újra.

„Nagy örömmel tölt el, hogy egy olyan márkának, mint az Elle, mely a szabadságot, a merészséget, a nyitottságot és a pozitivitást ünnepli, mégis helye van a magyar médiapiacon. Mindez azt mutatja: megéri olyan tartalmat előállítani, amely feszegeti a klasszikus női magazin határait, legyen szó transznemű címlapról, a romák felzárkózásáról szóló anyagokról vagy az egyenlő bérezésért küzdő kampányról. Arra a szabad szellemiségre és tabumentes nyitottságra, amely a francia anyalap sajátja, ma egyre inkább szükség van. A szerkesztőség tagjaival azon fogunk dolgozni, hogy a lap korábbi értékrendjét még határozottabban és hatékonyabban terjesszük” – mondta el Liptai Lívia, főszerkesztő.

Liptai Lívia

A szerkesztőség összetételében két fontos pozícióban történt változás: a főszerkesztő-helyettesi feladatokat a Minőségi Újságírásért-díjas Lencsés Csaba látja el. A visszatérő Elle magazin új művészeti vezetője pedig Yann Baillieul lett, aki tizenöt éve dolgozik a területen.

„A márkában rejlő nemzetközi érték és a fejlődési potenciál egy világjárvány közepén is jó befektetés a magyar piacon. Az Elle a világra nyitott, az aktuális trendeket követő nőkhöz szól, akiknek a divat, szépség, egészség mellett ugyanannyira fontosak a kulturális és társadalmi kérdések is. Egyedi szellemiséget és egyedi célcsoportot is képvisel, akikben komoly vásárlóerőt látok. Ezért a megújult magazin a csapattól eddig is megszokott profizmussal szolgálja ki az olvasók igényeit, de sokkal szélesebb spektrumban, kihasználva a nemzetközi márkában rejlő digitális lehetőségeket” – mondta el Milkovics Pál tulajdonos.

UPDATE: Cikkünk első verziójában tévesen azt írtuk, hogy augusztusban jelenik meg az első nyomtatott lapszám, tovább, hogy a Brit Media lesz a tulajdonos. A hibákért elnézést kérünk.