bn 2021. május 17. 11:44
Megújította a kommunikációs csapatát az Újház Centrum
Az építőanyag-kereskedelmi hálózatnál a Clair&Curtis Communication a kreatív megoldásokkal és médiavásárlással, az ACG Pro a PR-rel, a Ten Media pedig a digitális kampányokkal kapcsolatos feladatokkal foglalkozik a jövőben.

Az Újház Centrumhoz Döry Gábor 2020 végén érkezett maketingigazgatóként, az újragondolt ügynökségi struktúra a régi partner Clair&Curtis, illetve a tendert elnyerő ACG Pro és a Ten Media együttműködésével tavasszal indult el. Az ACG Pro a klasszikus PR feladatok mellett personal brandinggel, influencer marketinggel, rendezvényszervezéssel és LinkedIn stratégiával is támogatja majd az Újház kommunikációját, a Ten Media pedig az online kampányokért felel majd, illetve a stratégia kidolgozásán és megvalósításán, az eredmény alapú programmatic, social és kereső hirdetéseken és a marketing automatizációs megoldásokon fog dolgozni.

Döry Gábor több mint húsz éve foglalkozik marketinggel. Felsőfokú végzettségeit kereskedelmi és közgazdász és marketingkommunikációs területen szerezte. Korábban dolgozott a Peugeot Hungáriánál, a Nissan Közép-Kelet európai regionális központjánál, a Raiffeisen Banknál és a Coninvestnél, öt éven keresztül pedig a Corinthia Hotel Budapest kommunikációs igazgatója volt. 2017-ben társalapítóként létrehozta az Avocado marketingügynökséget, ahol stratégia- és márkaépítéssel, online és offline marketinggel is foglalkozott. 

„Marketingigazgatóként célom, hogy az Újház Centrum kommunikációja egy új szintre lépjen, és hatékony, innovatív megoldásokkal támogassuk a kereskedéseinket valamint az általuk nyújtott szolgáltatásokat. Izgatottan láttam neki a csapatommal, a kereskedésekkel és a partnerekkel közös munkának. Bízom benne, hogy egy új fejezetet nyitunk a cég életében” 

– mondta Döry.

„Sikeres közös munkánk kulcsa az Újház Centrum vezetőivel ápolt őszinte kapcsolat és az, hogy a kollégáim mélyrehatóan ismerik és tisztelik a vállalat értékeit. Gábor újító gondolataival maximálisan tudok azonosulni, ezért úgy látom a jövő is rengeteg izgalmas és ebben a szegmensben egyedi együttműködésre ad lehetőséget” 

– mondta Tábori Éva, a Clair&Curtis Communication ügyvezetője.

 „Végtelenül büszke vagyok, hogy a kollégáim lelkesedése és maximalizmusa eredményeként megnyertük az Újház Centrum tenderét, és elindulhatott a közös munka. Célunk, hogy olyan megoldásokkal segítsük a márkát, amelyek hozzájárulnak a hosszú távú céljaik eléréséhez” 

mondta Kenyhercz Kinga, az ACG Pro PR vezetője.

„Szolgáltatásainkkal egy komplett szakértői gárdát adunk, amely úgy dolgozik, mintha az ügyfelünk sajátja lenne. Büszkék vagyunk rá, hogy mostantól ebben a struktúrában egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, mint az Újház Centrum” 

tette hozzá Barna Zsanett, a Ten Media kommunikációs vezetője.

Nyitókép: 123rf.com