2014. február 25. 18:32
Lecserélik a Got Milk?-szlogent
19 év után megválik a The Milk Processor Education Program minden idők legismertebb szlogenjétől, a Got Milktől. Változott a tejipari vállalatok politikája, az új szlogen a Milk Life-lesz.

Huszonegy évvel ezelőtt a Goodby, Silverstein & Partners olyan szlogent alkotott a California Milk Processor Board unalmas tejipari szervezet számára, mint a Wiedentől a Just do It a Nike-nak, vagy a TBWA-tól a Think Different az Apple-nek. 1993-ban megszületett a Got Milk? szlogen, amelyet 1995-től használ a The Milk Processor Education Program (Tejfeldolgozók Edukációs Programja), miután megvásárolták a kaliforniai szervezettől a felhasználási jogokat. Azóta a Got Milk egyike lett a legidézettebb, legtöbbször kifigurázott szlogeneknek, nem utolsó sorban pedig kiváló reklámok sorát is köszönhetjük neki.

Csakhogy a nemzeti szervezet ügynöksége, a Lowe Campbell Ewald egészen új irányba akarja elvinni a kommunikációt, miután az Euromonitor International adatai szerint a tejfogyasztás tavaly csökkent az Egyesült Államokban.



A Lowe Campbell Ewald a nemzeti szervezettel közösen egy új, 50 millió dolláros kampányba kezd, melynek a szlogenje Milk Life lesz. A szervezet továbbra is fizet a Got Milk használatáért, de egyelőre nem tudni, hogy mihez kezdenek vele, kampányokban nem fogják használni.