A legfontosabb eredmények:
- Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt.
- Vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is.
- Elsősorban az északi országokban sikeresek a nyereményjátékok.
- A magyar netezőknek 34 százalékát szólította meg a nyereményjáték.
- Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak.
- Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mint egy póló.
"Egy kellően kreatív kihívás – egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy <akár én is lehetnék> , szárnyakat ad a kampányoknak" - zárja bíztató szavakkal közleményét az Ipsos.
Ha szeretne még olvasgatni nyereményjáték témában, akkor szeretettel ajánljuk a NYEREMÉNYVADÁSZOKcímű, nemrég megjelent cikkünket, ami arról szól, kik és hogyan élnek vissza sikeresen a nyereményjátékokkal.