2013. augusztus 07. 13:15
Megdöbbentő infók a nyereményjátékokról
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32 százaléka vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon.

A legfontosabb eredmények:

  • Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt.
  • Vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is.
  • Elsősorban az északi országokban sikeresek a nyereményjátékok.
  • A magyar netezőknek 34 százalékát szólította meg a nyereményjáték.
  • Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak.
  • Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mint egy póló.

"Egy kellően kreatív kihívás – egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy <akár én is lehetnék> , szárnyakat ad a kampányoknak" - zárja bíztató szavakkal közleményét az Ipsos.

Ha szeretne még olvasgatni nyereményjáték témában, akkor szeretettel ajánljuk a NYEREMÉNYVADÁSZOKcímű, nemrég megjelent cikkünket, ami arról szól, kik és hogyan élnek vissza sikeresen a nyereményjátékokkal.