2021. június 17. 12:17
Mátrai legendák kelnek életre a Sol Montis csomagolásain
Ismét a Progressive dolgozott a bormárka új termékein.

2020 novembere óta Sol Montis néven érhető el a Kovács és Lánya Borászat. A brandváltást a Progressive-re bízták a tavalyi évben. Azóta bővült a portfólió, a bag-in-boxok piacán is megjelent a Sol Montis, az új termékek bevezetésében pedig ismét együtt dolgozik a borászat az ügynökséggel.

„Végre itt a nyár, amire régóta vártunk, itt a kerti partik, a kiülések időszaka, amihez a Sol Montis Absurd tökéletes választás. Egyfelől legnépszerűbb borainkat csomagoljuk, elsősorban a fiataloknak, másrészt a dobozok is olyanok, mint egy-egy alak a társaságból: izgalmas karakter, akire érdemes figyelni!”  - mondta el Kovács Zita, a Sol Montis kommunikációs vezetője.

 

A Sol Montis Absurd a mátrai legendáknak állít emléket. Ahogy Varga Fruzsina, a márkáért felelős art director meséli: „Karaktereinket valós, egykor létező mátrai személyek inspirálták (történetükről itt olvashattok). Míg a háttértörténetük akár évtizedekkel is visszanyúlik a helyi közbeszédben, a csomagolásokon úgy keltettük őket életre, hogy kortalan karaktereket kapjunk, akikhez hasonlót akár a saját baráti társaságában is felfedezhet a mai fogyasztó”. 

„A gasztrovonal erősödése sokat jelent számunkra, és nagy megtiszteltetés, hogy tavaly hazánkban elsőként segíthettünk borászatot teljes brandváltásban, most pedig az új termékcsalád megálmodásában és bevezetésében”  - tette hozzá Szabó Orsolya, a Progressive operatív igazgatója.