2012. augusztus 29. 19:21
Lehet nevezni az idei Prizmára
Október 5-ig lehet nevezni idén a Prizma Kreatív Pr Díjra. A kategóriákon nem változtattunk, de a zsűri kicsit módosult a tavalyihoz képest.

A Kreatív Csoport idén is megszervezi pr-versenyét, amit a szakma számára elsőként indított el Magyarországon 2009-ben. A Prizma Kreatív Pr Díj célja, hogy megtalálja a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsa.

A megmérettetésre idén október 5-ig várunk minden olyan pr-projektet, pr-aktivitást és -megoldást, amely 2011. szeptember 1. és 2012. augusztus 31. között futott Magyarországon.

Kategóriák

A kategóriák a tavalyihoz képest nem változtak, összesen 21 féle szekcióban lehet nevezni. A projektek - feladattípusok fő kategóriában 11 különböző kategória van: belső kommunikáció; self-branding megoldások; kríziskommunikáció és issue menedzsment; piaci bevezetés és újra bevezetés; CSR-megoldások; nonprofit kampányok; közintézmények pr-projektjei; eseménykommunikáció; reputációmenedzsment; szponzoráció; public affairs. A kiadványok, médiamegoldások elnevezésen belül pedig az alábbi kategóriák szerepelnek: Információs kiadvány/ brosúra; éves jelentés/CSR-jelentés/fenntarthatósági jelentés; céges belső lap/belső hírlevél; céges külső lap/külső hírlevél; weboldal/intranet/microsite; blog; közösségimédia-oldal vagy csoport; közösségi médiamegoldások; CD, DVD, mozgókép, pr-film, oktatófilm, vírusfilm; digitális pr-kampány.

Új tag a zsűriben

Idén kicsit változott a zsűri összetétele, a testület elnöke Liptay Gabriella, az Invitel marketingkommunikációs igazgatója lett. A tavalyihoz hasonlóan a beérkező munkákat Nagy Bálint, az International Business School marketingtanszék-vezetője és a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja, Galambos Márton, az Origo felelős szerkesztője és gazdasági rovatvezetője, Perlaky-Papp József, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola docense és pr-szakirányvezetője és Lausek Esther, a Kreatív szaklap pr-rovatának vezetője fogja elbírálni. Új szakember a zsűriben Balaton Anita, aki a Prizma Kreatív Pr Díj 2011 versenyén az év pr-ügynöksége díjat elnyert Café Pr ügyvezetője. 

A nevezési lapot és a pályázati kiírást itt találja. Az eredményhirdetés a bulival egybekötött díjátadón novemberben lesz. 

A Prizma első évében, 2009-ben az LWp Kommunikáció szerezte meg a Magyarország legjobb pr-ügynökségének járó  fődíjat, az év pr-megoldása díjat pedig a Flow Pr – akkori nevén Privy Council – vihette haza. Tavalyelőtt az év pr-ügynöksége a Noguchi Porter Novelli lett, az év pr-megoldása pedig a Neonoirnak járt a Drogerie Markt közösségi médiás válságkommunikációjáért. A 2011-es Prizmán az év projektje az ACG-s Mindörökké Zöld Pardon! című nevezés lett, az év ügynöksége címet pedig a Café Pr nyerte el.