Bicsérdi Ádám 2021. július 22. 09:47
Megújítja arculatát a Visa
Modernizált vizuális identitást kapott a márka, a megújulást globális kampány kíséri.

A Visa megújulásának részeként változik például a márka logója is, amelynek célja a “digitálisabb hatás” a frisebb színekkel. A logónak például lesz márkanév nélküli, csupán három színre épülő verziója is (A Visa riválisa, a Mastercard két éve mutatta be a márkanevet elhagyó logóját.)

A márkamegújítás első szakaszát kísérő „Meet Visa” kampányban már megjelennek a Mucho által kidolgozott új vizuális elemek is, amelyeket 2021 folyamán folyamatosan vezet be majd a márka több mint 200 országban.

A Wieden+Kennedy, a Visa globális kreatív reklámügynöksége által készítet, a Visa sokoldalúságát hangsúlyozó rövidfilm pénteken, az olimpia megnyitója alatt debütál majd a tévében.

„Az a küldetésünk, hogy az emberek a Visa-ra ne csupán egy kártyatársaságként tekintsenek, hanem a kereskedelmet előrevivő, megbízható hálózatként ismerjék” mondta Lynne Biggar, a Visa ügyvezető alelnöke és globális marketing igazgatója.