Közösségi médiát is figyel a Sakkom
Három új szolgáltatást vezet be ügyfelei számára a Sakkom  Interaktív: a prAuditot, a közösségimédia-auditot és az AdWords Startot.

A vállalatok kommunikációs tevékenységét vizsgáló prAudittal, a közösségimédia-audittal, továbbá az AdWords kampányok indításához hasznos, személyre szabott oktatással egészíti szolgáltatásait a Sakkom Interaktív kommunikációs ügynökség. 

Kozarek Andrea, a Sakkom szakmai igazgatója azzal indokolta az új szolgáltatások indítását, hogy több ügyfelük, akik marketingkommunikáció céljából keresték fel az ügynökséget, és kezdetben kétkedve fogadták a pr-kommunikációra tett javaslatokat, maga is rájött, hogy erre a területre szükség van.

A közösségimédia-audit segítségével az ügynökség különféle kommunikációs problémákra hívja fel az ügyfél figyelmét, valamint konkrét javaslatokat tesz arra, hogy az ügyfél milyen módon érheti el jobban követőit, illetve hogyan használhatja fel a kommunikációs csatornákat az értékesítés és imázsépítés támogatására.

A  vállalatok kommunikációs tevékenységét vizsgáló prAudit szolgáltatás abban próbál segítséget nyújtani a cégeknek, hogy tevékenységük, piacuk, ügyfélkörük alapján meghatározza a főbb üzeneteket és a lehetséges kommunikációs területeket.

Az Adwords Start szinte az Adwords hazai megjelenésével egyszerre jelent meg, és célja, hogy azok a cégek, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy a Google Adwords kezelésére egy tapasztalt szakembert alkalmazzanak, azok számára egy olyan gyakorlatias oktatást biztosítsanak, amely során a legfontosabb tudnivalókat sajátíthatják el. Ezáltal, ahelyett, hogy a kampányok felépítését külső szakemberre bízzák, a jövőbeni feladatokat ők maguk látják majd el.

A Sakkom Interaktívot legutóbb az Assa Abloy zár- és biztonságtechnikai termékeket gyártó vállalat és a Randstad személyzeti tanácsadó cég választotta kommunikációs partneréül. Haudit néven az ügynökség tavaly nyáron indította el internetelemző szolgáltatását.