hero
Itt vannak az év legközösségibb márkái
A Social Bakers a Facebook-, a Youtube- és a Twitter-aktivitások alapján idén is felállította a legközösségibb márkák százas listáját. Az első helyen az Electronic Arts játékkiadó Battlefield 3 című háborús játéka lett.

A Social Bakers közösségimédia-méréssel foglalkozó cég összeállította a Social Brands 2013 listáját, amelyet a márkák Facebook-, Twitter- és Youtube-aktivitásai alapján számítottak ki – írja a Brand Republic.

Ebben az évben 715 márkát vizsgáltak világszerte, a Headstream közösségimédia ügynökség kommentárja szerint pedig az összesített pontok alapján a márkák idén jobban szerepeltek, mint tavaly, ugyanakkor a fogyasztói elköteleződésre kapható pontok alacsonyabbak voltak, ami azt jelenti, hogy a márkáknak a jövőben többet kell teperniük a fogyasztók kegyeiért online is, mint korábban.

A számítás szerint a lista első helyére az Electronic Arts Battlefield című háborús játékának a harmadik része került 81,16 ponttal, a második az American Airlines, a harmadik pedig a Lufthansa lett.



Az iparágak tekintetében a legjobban az áruházak, az FMCG-márkák és az utazási márkák teljesítettek a közösségi médiában, a médiavállalatok, a telkócégek, a szórakoztatóelektronikai cégek viszont kifejezetten gyengén.

A teljes riportot itt lehet letölteni.