Az Employer Branding Magazin ötödik lapszámával jelentkezett az Avantgarde Group. A cégcsoport kommunikációs szakértői szerint a pandémia okozta válság és az ukrajnai események olyan krízishelyzetet teremtenek, amelyhez a napi munkavégzés során alkalmazkodni kell. A motiváció és az optimizmus fenntartása pedig nem hárítható kizárólag az egyénre, hanem a vállalati stratégia részévé kell válnia.
Legyen szó akár a női dolgozók vagy az LMBTQ+ közösség támogatásáról, akár a sportszponzoráció révén kialakított lojalitásról, a rendelkezésre álló eszközök tudatos és koncepciózus használatával a cégek is segítséget nyújthatnak munkavállalóiknak. A magazint ennek a fényében állították össze, a cikkekben tanulságos történeket osztanak meg és praktikus, a napi munkavégzés során is használható tippeket adnak.
Az Avantgarde Group a magazinnal azokat a szakmabeli kollégákat, cégvezetőket és HR vezetőket szeretné megszólítani, akik készek tenni azért, hogy felelősségteljes képet alakítsanak ki magukról, és a vállalatról, amit képviselnek.
Az ingyenes Employer Branding Magazin innen érhető el online formában.