hero
2015. szeptember 14. 17:58
Itt van a Vodafone Red törődőkampánya
Plakátokat készített az Artificial Group és a Leo Burnett. 

Kampánycél: A Vodafone Red nem csak korlátlan beszélgetésekről szól, hanem korlátlan törődésről is. Ennek egyik bizonyítékaként a Red Születésnap keretein belül már több mint 500 kívánságot teljesítettünk. A már megvalósult kívánságokon keresztül szerettük volna felhívni a meglévő és potenciális ügyfelek figyelmét arra, hogy a Vodafonnál a törődés nem ismer korlátokat.

Kreatívkoncepció: Azt a képet szerettük volna reprodukálni, amikor az ügyfelek becsukják a szemüket és elképzelik, hogy milyen lesz az a pillanat, amikor megvalósul a kívánságuk. Így kelt életre Györgyi, Flóra, Ildikó és Róbert álma.

vodaredcsere.jpg

Stáblista

Megbízói oldal
Megbízó: Vodafone Hungary
Integrated Campaign Specialist: Fekete Gergő
Integrated Senior Communications Manager: Járási Virág
Head of brand: Baráth Péter

Ügynökségek

Reklámügynökség: Artificial Group & Leo Burnett

Head of Art: Haberland Attila, Ávéd István
Head of Copy: Horváth Gergő
Art Director: Fazekas Péter, Gróf
Senior Production Manager: Englert Zsófi
Senior Account Manager: Kertész Jennifer
Production Manager: Kammerhofer Orsi
Fotó: Aved István

Médiaügynökség: Team Red Media
Senior Media Planner: Barczi-Galanics Gabriella, Horváth Henriett
Stylist: Stylelab
Smink: Galambos Eszter
Haj: Woodhair