hero
Balkányi Nóra 2021. szeptember 22. 17:55
Itt a reklám, ami az oltások ellen kampányol, de mégsem
Egy temetkezési vállalat kampánya, with a twist?

Nemrég kezdett terjedni a neten egy kép egy észak-karolinai teherautóról, amin a „Ne oltassa be magát!” – felirat áll a Wilmore Funeral Home logó és a WilmorefuneralHome.com feliratok mellett. Elsőre úgy tűnhet, az amerikai Wilmore Funeral Home nevű temetkezési cégnél volt morbid kedvében egy leleményes marketinges. Viszont ha elmegyünk a reklámozott oldalra, csak annyi infó vár minket, hogy oltassuk be magunkat, különben hamarosan a vállalat ügyfelei lehetünk. A wilmorefuneralhome.comról kattintás után egy oltásról tájékoztató oldalra jutunk. Dupla csavar!

A valójában oltásra buzdító akció mögött a BooneOakley kreatív ügynökség áll. „Úgy éreztem, a hagyományos reklámok már nem működnek” – mondta a CNN-nek David Oakley kreatívigazgató. „Valami olyasmi szerettünk volna, ami más szemszögből szól az oltások mellett és kicsit sokkolja is embereket. Gondolják csak azt, hogy uhhh, haver.”  A teherautót múlt vasárnap a New Orleans Saints és a Carolina Panthers meccsre igyekvő fociszurkolók láthatták körözni az észak-karolinai Charlotte-ban. Az ügynökség tudta, hogy akkor valószínűleg tömegek mennek majd ki szurkolni.

Nálunk a Béla

Mindannyiunk érdekében a világban éppen sokféleképpen próbálják meggyőzni azokat, akik nem oltatják be magukat. Magyarország jelenleg leginkább Merkely Béla-óriásposzterekkel kampányol, igen kevés sikerrel. Kétségkívül ez is egy módszer.

Képek, via: CNN