hero
Kreatív 2021. november 26. 10:16
Ismét a közönség döntheti el, hogy kik a legszebb hangú ügyfélszolgálatosok
A szavazás már elindult, december 6-ig lehet választani a 22 fős mezőnyből.

12 női és 10 férfi ügyfélszolgálatost választott a zsűri, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2021-ben az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai. Indul a szavazás a Contact Center Hangszépségversenyen, a szavazatokadecember 6. éjfélig várják.

Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) a Kreatívval együttműködésben tizedik alkalommal rendezi meg a hagyományos Contact Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek. 

Idén, a rövid nevezési határidő ellenére, nagyszámú és igen magas színvonalú nevezés érkezett, melyek közül a zsűri választotta ki a döntősöket. A nevezéshez a wiki Call Center oldalának egy részletét tartalmazó hanganyagot kellett elküldeni. 

A nevezések 22 cég munkatársaitól érkeztek: 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.), Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt., Budapest Bank Zrt./eSense Zrt, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., Cofidis Magyarországi Fióktelepe, Crome Communication Kft., E.ON Ügyfélszolgálati Kft., E2 Hungary Zrt., Hometelesales Kft., K&H Bank Zrt., Magyar Cetelem Bank Zrt., Magyar Lapterjesztő Zrt., Magyar Posta Zrt., Max & Future Kft., Multicom Contact Kft., MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft., MVM Ügyfélkapcsolati Kft., NNK Egészségvonal Contact Center, OTP Bank Nyrt., Protocall Kft., Szerencsejáték Zrt., Telemarketing International Kft.

A döntőbe jutott 12 női (10. helyi 3-as holtverseny miatt) és 10 legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatos hangját mostantól december 6, éjfélig lehet meghallgatni és értékelni a DIMSZ oldalán. Külön felületen lehet a női és a férfi hangokra szavazni. Az eredményről minden versenyzőt online eseményen értesítünk, a dobogósokat jutalmazzuk.

A zsűri tagjai Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke, Szőke Károly, a Contact Konferencia képviseletében és Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja voltak.

További információk az esemény oldalán és az esemény Facebook oldalán.

A verseny támogatója a Geomant, a Magyar Posta és a Multicom, együttműködő partnere a Kreatív.

A legszebb hangú női ügyfélszolgálatosok (ABC sorrendben):

• Balogh Barbara - 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)

• Bellér Adrienn - Max & Future Kft.

• Császárné Kiss Petra - OTP Bank Nyrt.

• Farsang Judit - OTP Bank Nyrt.

• Hajgató Rita Erika - MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

• Herman Réka - MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

• Hoffman Tímea - Magyar Cetelem Bank Zrt.

• Pósza Gabriella- NNK Egészségvonal Contact Center

• Juhász Janka - Cofidis Magyarországi Fióktelepe

• Néber Laura - OTP Bank Nyrt.

• Róth Krisztina - MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

• Takács Szandra - Protocall Kft.

Női hangok szavazófelülete.

A legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatosok (ABC sorrendben):

• Árvai Pál - 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)

• Bátori Miklós - Multicom Contact Kft.

• Bibók Benjamin - 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)

• Erdős Gábor - OTP Bank Nyrt.

• Kovácsi Dávid - Protocall Kft.

• Laczi Gergő - MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

• Lupaneszku Viktor - MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

• Mészáros Gergely - OTP Bank Nyrt.

• Tatár Norbert - MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

• Tóth Bende - MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.

Férfi hangok szavazófelülete.