hero
Ingyenes és többnyelvű korona-chatbot
Szervezeteket, cégeket szeretnének segíteni az alkalmazással, amin keresztül a legfrissebb Covid-19-cel kapcsolatos információkat közölhetik.

Az Isobar is megteszi a tőle telhetőt a koronavírus helyzet megkönnyítése érdekében. A nemzetközi ügynökség ezért egy chatbotot fejlesztett, aminek segítségével a vállalkozások és szervezetek hatékonyan oszthatják meg a COVID-19-et érintő legfrissebb információkat alkalmazottaikkal és a közösségükkel.

„A chatbot az intranetre vagy külső webhelyre történő beillesztését követően azonnal használatra kész, nem igényel fejlesztést, integrációt vagy további programozást, de ha valaki szeretné saját tartalommal (saját nyitva tartás, szolgáltatások elérhetősége, szervezeti óvintézkedések stb.) kiegészíteni, akkor testre is szabható. Tartalmazza az Egészségügyi Világszervezet (WHO) által a COVID-19-cel kapcsolatos legfrissebb hivatalos válaszokat, valamint minden egyéb tartalmat, protokollt és gyakran feltett kérdést.

A chatbot célja, hogy a nap 24 órájában egyszerűen és minél több felületen keresztül segítsen a beérkező kérdések megválaszolásában, így a vállalkozások és szervezetek a lehető leggyorsabban érhetnek el minél több embert a hivatalos információkkal. A COVID-19 arra ösztönzi a vállalatokat és szervezeteket, hogy fejlesszék magukat. Digitális partnerként az Isobar elkötelezett abban, hogy segítse partnereit ebben: a válság negatív hatásait úgy minimalizálhatják, ha felhasználják a rendelkezésre álló eszközöket, szaktudást és erőforrásokat” – írják a fejlesztést bejelentő közleményben, amiben arra is kitérnek, hogy a chatbot angol, német és francia nyelven érhető el azonnali felhasználásra készen, igény esetén pedig később további nyelvi adaptációk is elkészíthetők.