2013. február 18. 15:31
Indul a Hipnózis, nevezzetek!
Péntektől lehet nevezni a Hipnózisra. Az egyik legfontosabb hazai reklámverseny a megszokottak mellett új nevezési kategóriával várja a pályázókat. 

Február 15-én elindult a Hipnózis reklámverseny nevezési időszaka. A csodás, izgalmas, hatékony, színvonalas, kimagasló reklámmunkákat március 14-ig várjuk, vagyis van még egy hónap a nevezések összeállítására és a beküldésre. 

Az ügynökségek, márkatulajdonosok  továbbra is két nagy kategóriában, fogyasztóközpontú és társadalmi célú reklámokkal nevezhetnek, a nevezési lapot pedig magyar és angol nyelven kell hozzánk benyújtani, hiszen a Hipnózis egy magyar verseny, de abban különleges, hogy nemzetközi reklámszakemberek zsűrizik a munkákat.

Éppen ezért a nevezés arra is remek lehetőség, hogy a kimagaslónak tartott munkákat, a nagy és drága nemzetközi versenyek (Cannes, Eurobest, Golden Drum, stb.) előtt teszteljék az ügynökségek. 

A zsűriben benne lesz például Claes De Faire, a Resume nevű, svéd kommunikációs szakmai lap szerkesztője, Andreas Panzeri, a svájci Werbe Woche-től, Mary Maddever, a francia Stratégies-től, Agata Malkowska-Szozda Lengyelországból, Andrew Human, a Migrate Magazine főszerkesztője Dél-afrikai Köztársaságból és még sokan mások.

A kategóriagyőztesek mellett idén is átadjuk az Év Ügynöksége és az Év Kreatívterméke díjat is. Tavaly a Kirowski Isobar győzött. Itt vannak a 2012-es eredmények. Itt pedig a díjkiosztón készült bulifotók.

Új kategória, ingyenes nevezés

Ahogy korábban már megírtuk, a megszokottak mellett új nevezési kategóriával bővül a Hipnózis. A Budapest Airport, a Clear Channel Hungary és a Kreatív együttműködése révén létrehozott “digitális repülőtéri citylight” kategóriára különleges nevezési feltételek érvényesek.

Mivel egy viszonylag új médiatípusról van szó, ezért nemcsak megvalósult kampányokkal nevezhetnek a reklámügynökségek és a megbízók, hanem erre a médiumra adaptált korábban más felületeken futó kampányokkal, vagy eddig nem megvalósult, saját ügyfeleiknek készített kampánytervekkel is. Az minden esetben fontos, hogy valódi ügyfél valódi kommunikációs céljait kiszolgáló koncepcióról legyen szó.

Ennek a kategóriának különdíjai is lesznek: a szerencsés nyertesek, az elismerésen túl, két hétig ingyen futtathatják az elkészített kampányt a reptér digitális citylightjain, valamit három Ipad Minit is hazavihetnek.

Ez a lényeg nagyjából. Nevezési feltételek, nevezési lap, bővebb információk itt >>>>>>>>>