hero
Kreatív 2021. június 03. 11:05
Határtalan séta és otthoni bemutatóterem a Samsung új kampányában
A jövő Budapestje is megjelenik a kisfilmben.
EZ EGY KAMPÁNYBEJELENTŐ, AMELYET NEM A KREATÍV SZERKESZTŐSÉGE, HANEM A KAMPÁNY KÉSZÍTŐI ÍRTAK. IDE KATTINTVA KÜLDHETSZ TE IS SAJÁTOT!

A neoqledjatek.hu oldalon az új Samsung Neo QLED TV-t ismerhetik meg közelebbről is a látogatók: részt vehetnek egy játékban, ahol a TV-ket két videóban kell megkeresni, illetve megnyerhetik a lehetőséget, hogy otthon, kényelmesen tesztelhessék a készülékeket egy egész hétvégén át.

Kampánycél:

Egyrészt szerettük volna megmutatni, hogy az új Samsung Neo QLED TV képi világa annyira élethű, hogy szinte lehetetlen megkülönböztetni a valóságtól, másrészt pedig szerettünk volna lehetőséget biztosítani arra, hogy az érdeklődők az otthonukban is tesztelhessék vásárlás előtt a készüléket.

Kreatívkoncepció:

Az új Samsung Neo QLED TV a csúcstechnológiának és a minimalista kialakításnak köszönhetően úgy bele tud simulni a környezetbe, hogy szinte lehetetlen megkülönböztetni a valóságtól. Ezért két egysnittes filmet forgattunk, amelyekben utómunkában rejtettük el a TV-ket. A filmeket megnéző játékosoknak az a feladatuk, hogy megtalálják ezeket a készülékeket. Az egyik filmben egy tavaszi, napsütéses jelenetbe csöppennek a játékosok, a másikban pedig a jövő Budapestjébe, egy cyberpunk, sci-fi világba.

“A Neo QLED tévék képminősége új korszakot nyit az otthoni szórakozásban, ezt pedig szerettük volna minél több felhasználónak megmutatni. Ez a két játék remek lehetőség arra, hogy azok is megismerjék a Neo QLED minőséget, akiknek eddig még nem volt lehetősége erre – mondta el a kezdeményezésről Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketing igazgatója. – A tévék szinte teljesen keretmentes kialakítása és a valósághű képek miatt nem lesz egyszerű dolga a játékosoknak, de bízunk benne, hogy sokan próbára teszik akár magukat, vagy akár tesztelőként a Neo QLED modelleket.”

“Igazi kihívás volt kora tavasszal egy virágos, majálist bemutató filmet forgatni. A jövő Budapestjét pedig Csepelen rendeztük be, ahol sikerült egy igazi sci-fi hangulatot teremteni.” - mondta Juhász Péter, a Leo Burnett kreatívvezetője.

Az oldal és a játék ide kattintva érhető el.

Érdekel a stáblista is? A bejelentkezés után elérhető! 

 

[c]

Megbízói oldal

 

Megbízó: Samsung Magyarország

Marketing igazgató: Witsch Gerda

Social media: Gecsey Katalin, Jóna Ádám

Web marketing: Szabó Ármin, Timkó Andrea

 

Ügynökségek

 

Kreatív ügynökség: Publicis Groupe Hungary // Leo Burnett

Creative Director // Farkas Vilmos

Creative Group Head // Juhász Péter

Art Director // Tököly Csaba

Copywriter // Horváth Ambrus

Group Account Director // Kucsma Beáta

Senior Communication Executive // Konrád Dézi

Médiaügynökség: Publicis Group Hungary // StarCom

Médiatervező: Ullmann Balázs

Média kampány manager: Geringer Noémi

Performance Media Director: Greifenstein Jakab

Senior Activation Manager: Fazekas Bence

 

Produkció

 

Produkciós cég: InFrame

Producer: Blaskó György

Gyártásvezető: Fejérváry- Molnár Fanni, Nagy Mariann

Rendező: Ungvári Dávid

Operatőr: Gosztola Ábris

Utómunka: Gyár, Spájz