-fi- 2021. július 27. 13:04
Felfrissítette arculatát a Visa
Hét év után alakítottak a márkaarculaton, amivel arra reflektálnak, hogy kártyakibocsátóból komplex pénzügyi szolgáltató lett a Visa.

“Meet Visa” néven újította meg identitását a globális pénzügyi óriás,  amely főhajtás a vállalat fejlődése előtt, amely során kártyakibocsátóból széleskörű pénzügyi szolgáltatóvá és fintech-platformmá vált - írja a Campaign.

Forrás: Campaign/Visa

A design felfrissítését a Visa kreatívügynöksége, a wieden+Kennedy csinálta, és reklámfilmet is forgattak hozzá Malik Hassan Sayeeed rendezésében. A rekámszpoton kívül több, rövid online film, valamint fotósorozat is megjelent.

A Visa a 2021-es év folyamán fogja bevezetni az új márkaarculatot abban a több mint 200 országban, ahol a vállalat operál.