2015. május 29. 15:00
Ezüstöt kapott a Telenor Deezer-kampánya a FMA-n
A megoldást a PHD és a Possible szállította. 

Május 12-én Rómában adták át az idei Festival of Media Global díjakat, mellyel a legkreatívabb, leginnovatívabb médiamegoldásokat jutalmazták. A szakmai zsűri közép- kelet-európai régióból egyedül a Telenor - Soundtrack to Your News kampányát díjazta, melynek célja a Telenor Deezer zenei szolgáltatás népszerűsítése volt.

A kampány olyan munkák közül emelkedett ki a Best use of native advertising kategóriában, mint a Samsung twitter-gyilkos Oscar Selfie-je, a Shell Cities Energized projektje, vagy a Pepsi Party House munkája. Egyedül a Netflix ért el jobb helyezést, a Future of Storytelling kampánnyal.

A Telenortól Mondvay Dániel, a kampányért felelős marketingkommunikációs csoportvezető a tartalom és a reklámozott szolgáltatás egymást erősítő kapcsolatát emelte ki:

“Minden történethez, helyzethez tartozhat egy dallam, egy zenei motívum, amely kifejezi annak hangulatát. Úgy gondoltuk, hogy ha az adott hírhez a Deezer-rel egy érdekes zenei aláfestést kínálunk, akkor az olvasó számára a történet emlékezetesebbé, a tartalomfogyasztás pedig egyedi élménnyé válik.”

„A kampány során hazai portálokkal együttműködve mutattuk meg, hogy a Telenor Deezeren elérhető több mint 30 millió dal hogyan adhat egy pluszt bármilyen hangulathoz, momentumhoz, vagy akár cikkben megragadott történethez. A kampányban a vezető hírportálok újságírói állítottak össze zenei aláfestést minden cikkhez, így a felhasználók releváns környezetben, érdekes módon találkozhattak a Deezerrel, és próbálhatták ki a szolgáltatást” – nyilatkozta Lőrincz Attila, a Possible Senior Creative Designere.

„Célunk a Telenor Deezer zenei szolgáltatás edukációja és további népszerűsítése volt egy olyan fiatal célcsoport körében, akik nem szokták meg, hogy a tartalomért fizessenek és a klasszikus online hirdetési formák nehezebben ütik át az ingerküszöbüket. A natív hirdetés alapötlete fantasztikus lelkesedést váltott ki és azonnal életre kelt az alkotók kezei között. Példaértékű a Telenor Deezer kampánya során tanúsított együttműködés minden résztvevő oldaláról. Többször bizonyított, hogy a csapatmunka csodákra képes és nagyon büszkék vagyunk rá, hogy ez a csoda most globális méretűvé vált.” - nyilatkozta Kovács Dóra, a PHD Business Directora.