A Kreatív Csoport szervezésében zajló Hipnózis Kreatív Reklámverseny eredményhirdetése május 3-án este kilenc órakor kezdődik a margitszigeti Holdudvarban. Az ingyenes díjátadót a Kettőnégy blog csapata vezeti, és az est folyamán a shortlistre jutott nevezések közül 38-an valamivel a kezükben távoznak, és további három különdíj talál gazdára.
Az idei Hipnózis díjkiosztó után a buli garantált, aki pedig a Facebookon is szeretné kifejezni eljövetelének szándékát, az itt megteheti.
Ilyen volt a Hipnózis az elmúlt években:
2011:
2010:
2009:
A tavalyi versenyen az év ügynöksége az Ogilvy lett, az év kreatív termékének járó elismerést pedig az IKEA e-foldere kapta meg, az ügynökség a Laboratory Ideas volt. A 2011-es gála István Kovács, a Berlini Magyar Tv műsorvezetője vezényletével zajlott.
A nemzetközi zsűri által elbírált versenyre idén 143 érvényes jelentkezés érkezett, a legtöbbbel, 17 munkával az Ogilvy Budapest indult, a Kirowski Isobar 16, a Laboratory Ideas és a Saatchi & Saatchi tíz-tíz pályázatot nyújtott be.
A zsűri elnöke idén Michael Weinzettl, a Lürzer's Archive tulajdonos-főszerkesztője, aki 2005-ben a verseny történetében elsőként döntött úgy, hogy abban az évben nem osztják ki az év ügynöskége díjat.