-fi- 2021. szeptember 10. 15:29
Elton John és Lil Nas X az Uber Eats új kampányában
Giccsparádé a javából, komolyabbnál komolyabb mondanivalókkal.

Elton “Rocket Man” John nevéhez méltóan egy kis rakétán, Lil Nas X pedig a világhírt hozó Old Town Roadra kacsingatva egy undorító lila színű hintalovon feszít az Uber Eats legújabb reklámjában. Amikor Sir Eltonnak lejár a menet, “spare a pound?” felkiáltással fordul Nashoz, aki valamiért (isten tudja, miért gondolták azt a forgatókönyvírók, hogy ezt valaki nem érti) nem fogja fel a szavak jelentését, majd Elton John további szlengeket vet be, végül simán csak közli, hogy nincs pénze. Lil Nas X erre a világ legborzasztóbb posh akcentusával közli, hogy “Nem tűnsz csórónak”. De a párbeszéd előtt teljesen értehetetlen rendezői megoldás folyományaként elmondják, hogy mit fognak aznap enni (ez egyébként minden szpotban előjön). 

 Egy másik szpotban meg simán csak bókolnak egymásnak giccses ruhákba öltözve, hogy milyen jól néz ki a másik. 

A harmadikban pedig a ketchup és/vagy majonéz sült burgonyával való fogyasztásának előnyeit és hátrányait vitatják meg akadémice.

Az Uber Eats nem megy a szomszédba az extravagáns kampányokért, nemrég számoltunk be arról, hogy összerántották egy reklám erejéig a Wayne világa két főszereplőjét, akiket itthon főleg a film miatt ismerünk, de sok évig volt rendszeres szkeccsük a Saturday Night Live-ban is, nem csoda, hogyaz Uber Eats a reklámot is itt debütáltatta.

Forrás: Muse by Clio