hero
Kreatív 2021. augusztus 04. 12:43
Elindult a Prizma 2021 nevezési időszaka
Október 15-ig küldhetitek a pályamunkákat, idén már e-kereskedelem kategóriában is.

Elindult a Prizma 2021 nevezési időszaka. A Kreatív PR-versenyére a normál nevezési idő október 8., de lehetőségetek van október 15-ig emelt áron beadni a pályaműveket. A döntőbe jutott, illetve díjazott kampányok pontot érnek a Apex PR Toplistán.

A versenyre 2020. október 30. és 2021. október 15. között, Magyarországon futó PR-projektek, illetve PR-aktivitások és -megoldások nevezhetők három főkategóriában:
 

  • az I. kategóriában különböző típusú projektmegoldásokkal,
  • a II. kategóriában a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni,
  • a III. kategóriában szektoronkénti/iparági bontás szerint indíthatóak a kampányok.

Újítás, hogy az idei évtől már e-kereskedelem alkategóriában is várjuk a pályázatokat. A három főkategórián belül alkategóriák ide kattintva érhetőek el.

A verseny zsűrizése kétkörös: az online zsűrizés október 20-án indul, a személyes fordulót pedig november 3-án tartjuk. A zsűri összetételéről hamarosan tájékoztatást adunk.

A tavalyi évhez hasonlóan, a zsűri már nem veszi figyelembe a nevezéshez csatolt AVE-értékeket, illetve az értékelési szempontok is más súllyal esnek latba. A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során: 
 

  • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 30%
  • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 30%
  • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 40%

Kivétel ez alól az I./L) kategória, ahol kiemelt elbírálási szempont a kampány integráltsága, így itt az alábbiak szerint súlyozzuk a kampányokat:
 

  • stratégia, insight, célcsoportmeghatározás, célkitűzések: 25%
  • kreativitás, újszerűség és kivitelezés: 25%
  • eredményesség, hatékonyság a kitűzött célok mentén: 35%
  • integráltság: 15%

A versenyről további részletek ide kattintva olvashatók.