2016. november 08. 10:49
Egy sales house-a lesz az Origo-New Wave Mediának
A két kiadó régi és új termékeit is az Origo Sales csapata fogja értékesíteni 2017 januárjától. A jelenlegi sales house-kal, a CM Sales-szel és az Evomedia-val befejezik a közös munkát.

„A CM Sales-szel és az EVOMEDIA-val is nagyon jó eredményeket értünk el, amiért köszönettel tartozunk, és jó szívvel tekintünk vissza a közös munkára. A két médiavalállalkozásnak a színfalak mögött hónapok óta zajló egyesítése, a termékpaletta egységesítése és folyamatos növelése azonban mára indokolttá tette a közös értékesítést. A sikeres működés garanciáját e téren az Origo Sales csapatában látjuk, akik rendre bizonyítják rátermettségüket és szakértelmüket az ügyfelek, a szerkesztőségek és a menedzsment felé is” –– mondta Száraz István, az Origo-New Wave Media Csoport tulajdonosa.

„Mindent megteszünk, hogy a legjobb megoldásokkal dolgozzunk az értékesítési csapat keze alá. Az elmúlt hónapokban megszámlálhatatlan munkaórát fektettük olyan technológiai fejlesztésekbe, amelyek célja, hogy hirdetőinket még eredetibb, korszerűbb és hatékonyabb hirdetési formátumokkal tudjuk kiszolgálni jövő év elejétől” - idézi a sajtóközlemény Tókos Lóránt, az Origo-New Wave Media operációért felelős vezérigazgató-helyettesét. 

A közleményben azt is írják, hogy "az egyesülés és az idei termékfejlesztések következtében az értékesített termékcsalád minden korábbinál szélesebb körűvé vált:  2016-ban elindított új oldalak, így a She.hu és az Unikornis.hu mellett mostantól a New Wave Media brandjeit – a We Love Budapestet, a We Love Balatont és a VS.hu-t is az Origo Sales csapata értékesíti". Megjegyzik azt is, hogy a szolgáltató jellegű oldalak kínálata is bővül, "hiszen a Videa, a Freemail és a Menetrendek mellé felsorakozik a Köpönyeg.hu".

Az Origo non-szpot típusú hirdetéseit az RTL Klub saját sales house-a, az R-Time értékesíti, a közlemény arra nem tér ki, hogy ez az együttműködés folytatódik-e - mutatott rá egy részletre a 24.hu.