Visszatért a Telekom és a Kreatív közös műsora, a Cultural Bites. Ebben az adásban Szerényi Szabolcs, a Kreatív külső munkatársa beszélget Kovács András Péterrel, a Telekom szegmenskommunikációs vezetőjével, illetve Hídvégi Tommal, a Coca-Cola latin-amerikai régiójának kreatív stratégiai vezetőjével.
A sorozat második évadában nem csak a hazai piacot nézzük meg közelebbről, de minden epizódban vendégünk lesz egy olyan magyar iparági szereplő is, aki külföldi piacra dolgozik, így közvetlen rálátást biztosít a nemzetközi trendekre is.
A mostani adásban a legfrissebb reklámtrendek mellett a reklámversenyek tanulságairól is hallhattok, de azt is kibeszélik, hogy hogyan formálta át a koronavírus a márkák kommunikációját. szóba kerül, hogy az user generated content, vagyis a felhasználók által gyártott tartalom mennyiben jobb vagy sem a márkák kommunikációjánál - tartsatok velünk!