fi 2021. április 16. 10:03
Brand safety-eszközt fejleszt a Google
Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampánymenedzsmentet.

Főleg a szűkös erőforrásokkal rendelkező médiavásárló csapatok láthatják hasznát a Google új brand safety-fejlesztésének, amelynek lényege, hogy egy folyamatosan frissíthető, „dinamikus kizárási listát" lehet vele létrehozni: bizonyos domaineket, weboldalakat lehet általa automatikusan kiiktatni a médiavásárlás során – írja az Adweek.

Ezeket a listákat létrehozhatja a kampánymenedzser (és csapata), vagy egy megbízható külső partner, és a hirdető Google Ads fiókjába kell feltölteni. 

A fejlesztést a következő hetekben mutatják be, a Google állítása szerint pedig a kisebb cégek profitálhatnak belőle, akiknek gyakran nincs erőforrásuk elvégezni a tiltólisták folyamatos, kifejezetten munkaigényes frissítését.