Nagy Zsolt 2021. június 28. 12:27
Az otthonról szurkolók biztatását is eljuttatja a sportolóknak a Telekom szívdobbanás-számlálója
Közel 2,5 millió ember reakcióját tudták tolmácsolni a sportolóknak.

A Kreatívnak eljutottatott közleményben azt írják, a szurkolói támogatásnak az egyik fokmérője a sporteseményekhez kapcsolódó rengeteg közösségi média reakció, komment és visszajelzés szerte a neten. Azonban ezeknek csupán a töredéke jut el a sportolóinkhoz közvetlenül is.

„Mi a Telekomnál hiszünk abban, hogy a szurkolás korlátlan, hogy minden bíztatás számít, és a digitalizációnak köszönhetően a távolság sem akadályozhatja a magyar szurkolókat abban, hogy támogatásukkal segítsék a sportolókat. Ezért hoztuk létre új digitális tüneményünket, a Telekom Szívdobbanás számlálót” - mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. A Szívdobbanás számláló egy online web és médiaelemző startuppal (Neticle) közös fejlesztés, amely keresőszavak és címkék alapján monitorozza a teljes netet, aggregálja az adott témákhoz kapcsolódó közösségi média reakciókat, kommenteket, megosztásokat. A sportesemények előtt és alatt a Telekom folyamatosan gyűjti ezeket a támogató megnyilvánulásokat, amelyeket aztán közvetlenül a sportolóknak is eljuttat egy gratuláló üzenetben, hogy ők is lássák, hogy a neten keresztül valójában hány magyar szív dobbant értük a meccsek és versenyek alatt.

A Szívdobbanás számláló június 15-én, az első magyar meccsen debütált, melynek lefújásáig közel százezer támogató reakció gyűlt össze a neten, azóta pedig a magyar csapat teljesítményének köszönhetően a számláló több mint 2 500 000 digitális szívdobbanást detektált, ami 65 Puskás Ferenc Stadionnyi szurkolót jelent.

A Telekom Szívdobbanás számláló nem csak a focimeccsek idején monitorozza a netet, a magyar szurkolók bíztatása Tokióba is eljut majd