Az IAB Hirdetői Klubot indított
Az IAB Hungary Hirdetői Klubot indít, amelyet a digitális piac iránt elkötelezett hirdetők szerveznek hirdetőknek. A Klub célja, hogy olyan hiányt pótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketingpiacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok online kommunikációjának a fejlődését.

Az IAB Hungary Hirdetői Klubot indít, amelyet a digitális piac iránt elkötelezett hirdetők szerveznek hirdetőknek. A Klub célja, hogy olyan hiányt pótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketingpiacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok online kommunikációjának a fejlődését.

Az IAB Hirdetői Klub Juhász Péter Tibor (Procter & Gamble, jelenleg gyes-en) és Tóth Gergely (Heineken) vezetésével és aktív közreműködésével született meg. A két online területen is elismert szakember olyan multinacionális vállalatot képviselnek, akik nem csak nemzetközi, de magyarországi szinten is példamutató és hatékony online kommunikációt folytatnak.

Az IAB Hirdetői Klub nyitott minden hirdetői oldalon dolgozó marketinges, kommunikációs, médiás szakember részére, a részvétel nem kötött az IAB tagsághoz. Minden olyan hirdető csatlakozhat a Klubhoz, aki érdeklődik a digitális megoldások iránt és fontosnak tartja e marketing eszközök folyamatos fejlődését és fejlesztését. A csatlakozás és a részvétel ingyenes, de csak hirdetők vehetnek részt klubesteken.