-fi- 2021. július 23. 14:50
Az elfogadás nevében toboroz a Publicis Groupe Hungary
A többek között a Saatchi & Saatchi és Leo Burnett ügynökségeket tömörítő Publicis Groupe Hungary idén nagyságrendileg száz, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővítené csapatát. Nemtől, kortól, származástól, szexuális orientációtól és nemi identitástól függetlenül várják a jelentkezőket.A kampányt kimondottan a Pride hónapjára időzítették.

A Budapest Pride hónap kapcsán a sokszínűség és elfogadás fontossága különösen aktuális. Ezt az apropót ragadja meg az ország vezető kommunikációs cége, a Publicis Groupe Hungary, hogy új lendületet adjon év végéig tervezett toborzó kampányának, aminek keretében havonta 8-10, éves szinten nagyságrendileg 100 ember felvételét tervezik - olvasható az ügynökség közleményében. 

Olyan jövőbeli munkatársak csatlakozását várják, akik rendelkeznek a megfelelő szakértelemmel, és hisznek az emberek közötti egyenlőségben. A nyitott pozíciók folyamatosan frissülnek a vállalat honlapján. Év végére így a cég várható létszáma 250-300 fő közé fog nőni, amivel a legnagyobb hazai kreatív foglalkoztatók élére kerül.  A Publicis nemzetközi és hazai szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez.

Globálisan:

Magyarországon:

“Szakmánkból fakadóan hiszünk a szavak teremtő erejében: az érzékeny témák melletti nyílt állásfoglalás segít katalizálni a társadalmi szintű kulturális változásokat. Emiatt tartjuk igazán fontosnak azt hangsúlyozni, hogy a Publicis Groupe Hungary egy olyan munkahely, ahol a sokszínűségre értékként tekintünk, és a diverz módon gondolkodó szakemberek biztonságos és elfogadó környezetben dolgozhatnak” - mondta el Sásdi Helga, az ügynökség vezérigazgatója. 

"A nagy médianyilvánossággal bíró cégek elkötelezettsége az LMBT+ közösség mellett a konkrét vállalásaikban tud a legjobban megmutatkozni: abban, ahogy belső kultúrájukat alakítják az ott dolgozók jóllétéért, azért, hogy valóban diszkriminációmentes és biztonságos munkahelyet biztosítsanak. Ezen felül egy kommunikációval foglalkozó vállalat a napi munkájában is sokat tehet a társadalmi egyenlőségért, például azzal, ha fellép az LMBT+ közösség reklámokban történő sztereotip vagy leegyszerűsítő ábrázolása ellen, vagy ha felkarolja az ügyet, mint ahogy a Publicis Groupe Hungary tette azt A család az család kampánnyal. Nagyon fontosnak tartjuk ezeket az elköteleződéseket és reméljük, hogy egyre több cég ismeri fel, hogy milyen sok gyakorlati eszköze van a társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítására" – mondta el Majercsik Johanna, a Budapest Pride sajtószóvivője.

A közlemény szerint a pandémia által erősen érintett iparágban a Publicis Groupe Hungary 2020-ban kiemelkedő évet tudott zárni, köszönhetően a több mint 200 céget számláló, jelentős részben nemzetközi ügyfélállományának.