-fi- 2021. július 23. 09:18
Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért
Osztrák ügynökségtől veszik át a márka lokális Facebook- és Instagram-kommunikációját és hirdetési stratégiáját.

Az ügynökség július 1-től kezdte meg együttműködését az egyik legismertebb nemzetközi kávémárkával, a Segafredo Zanettivel. A márka 110 országban van jelen, és Magyarországon is kimagasló az ismertsége, ám a cég Facebook- és Instagram kommunikációval eddig magyar ügynökség még nem foglalkozott.

Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója elmondta: „a kávékultúra, a kávéházak és az olasz életérzés szerelmeseként igyekeztünk már az első pillanatban megmutatni ügyfelünknek, hogy a szakmai tudásunk és lelkesedésünk nem csak a kommunikációra, a kávéra is értendő. Az olasz életstílus kommunikációja pedig a vérünkben csörgedezik”. a kommunikációs terv része az észak-olasz kultúra és életérzés közvetítése lesz a kávén keresztül. 

„A Segafredo Zanetti új, online jelenléttel kapcsolatos irányelvei alapján fókuszba kellett helyeznünk a lokális tartalmak megjelenítését is a social media platformjainkon. Ilyen téren erősítésre volt szükség, így a feladatot fontos volt olyan helyi reklámügynökségre bízni, aki érti a magyar felhasználók szokásait és viselkedését. Célul tűztük ki továbbá a - korábban kizárólag központi, generikusabb - tartalmak felpezsdítését, a minőségi interakciók számának emelését, illetve a szponzorált kampányok nagyobb hangsúlyhoz juttatását. Úgy gondolom, kommunikációnk ezen szintlépése márkaerősítésünk elengedhetetlen kulcsa. Amire szükség is van, mivel a Segafredo az utóbbi években - a fogyasztói igényekre helyesen reagálva - növekvő ütemben áll elő friss és időszerű termékekkel. A brand felé nyitó fiatalabb célcsoportok szimpátiája pedig kiváltképp fontos számunkra.” – mondta Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária marketing koordinátora. 

Az együttműködés nyomán az Armadillo feladata lesz a Segafredo lokális tartalmainak létrehozása a Facebook és az Instagram felületeire, a közösségi oldalainak napi szintű menedzselése, kampányok és játékok tervezése, valamint a közösségimédia-hirdetések optimalizálása. 

Nem titkolt cél, hogy az Armadillo az olasz márkák partnerkapcsolataival, további üzletágak és kommunikációs szolgáltatások bevonásával – influencerek, kisfilmek, események, kommunikációs kampányok – későbbiekben azonnali segítséget nyújthat a Segafredonak a „fiatalítás-projektben”  – emelte ki Arany Gábor.