-fi- 2021. június 09. 07:26
Az Adaptive látja el a Teads hazai sales képviseletét
A havi 1,9 milliárd felhasználót elérő hirdetési platform teljes hazai termékpalettáját az Adaptive értékesíti 2021-től.

Exkluzív együttműködési megállapodást kötött az Adaptive Media és a Teads globális médiaplatform. A partneri szerződés értelmében 2021. év elejétől a sales house látja el a Teads teljes magyarországi sales képviseletét, a hazai médiaügynökségek és hirdető ügyfelek felé az Adaptive Media értékesíti a média platform teljes termékpalettáját.

A 2011 óta a piacon lévő Technology for Ads (Teads) fejlesztette ki a „Viewable inRead Video” formátumot, mely a szöveges tartalmat megszakítva kezdetben videós hirdetések megjelenítésére adott lehetőséget az ügyfelek számára, az évek alatt viszont számos egyedi display formátummal is bővült a szolgáltatás termékpalettája. A Teads segítségével a hirdetők egyetlen platform segítségével érhetnek el világszinten havonta közel 1,9 milliárd felhasználót, szigorú szempontok alapján kiválasztott, folyamatosan ellenőrzött kiadók oldalain keresztül.

Magyarországi portfoliójának fejlesztését a Teads továbbra is házon belül tartja, az Adaptive Media mint helyi szereplő segíti a kiadói együttműködések bővítését és támogatást nyújt a hirdetők számára a Teads Ad Manager (TAM) használatában, melynek segítségével a ügyfelek teljesen autonóm módon tervezhetnek a Teads hálózatával és egyedi módon érhetik el a felhasználókat kampányaik során.

„Az múltbéli sikeres együttműködés biztosított minket arról, hogy kiterjesszük és magasabb szintre emeljük kapcsolatunkat az Adaptive Mediával, és a csapatára bízzuk a szolgáltatásaink képviseletét. Az Adaptive segítségével a magyar piacra is bevezetésre kerülnek a Teads által nyújtott megoldások, platformok és a széles termékportfólió, ezáltal a magyar hirdetők és ügynökségek egy kiváló és hatékony hirdetési megoldást biztosító eszközhöz juthatnak hozzá kampányaik tervezése során.” – mondta el Mihai Bostinaru, a Teads CEE alelnöke. 

„Az elmúlt évek során azt tapasztaltuk, hogy egyre nagyobb igény mutatkozik egy olyan transzparens hirdetési platform iránt, melyen keresztül egyszerre biztosított a széles elérés, a kreatív megoldások, illetve a brand safe környezet. Forradalmi outstream megoldásaival az újonnan létrehozott Teads üzletágunk kiváló fejlődési lehetőséget és kihívást jelent számunkra.” – értékelte az együttműködést Sopov István, az Adaptive Media vezetője.