2014. február 24. 18:21
Arculattervezési pályázat az MPRSZ-től
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) idén megújítja arculatát, a feladatokra nyílt pályázatot írt ki. Március 15-e a határidő. 

Lakatos Zsófia, az MPRSZ decemberben megválasztott elnöke interjúnkban már beszélt arról, hogy tervezi a szövetség arculatváltását. Ennek feladataira nyílt pályázatot hirdettek.

Az MPRSZ elvárásai szerint az új arculatnak a „modern, emberi, szerethető kommunikáció” stílusjegyeit kell megtestesítenie, figyelembe véve azt, hogy "a pr szakma képviselői nyitott, közvetlen és a szakmaiságra nagy hangsúlyt fektető kommunikációs szakemberek".

A nyilvános pályázatra bármely magyarországi természetes vagy jogi személy akár egyénileg akár csoportosan március 15-ig nyújthatja be kisarculati tervét, amelynek tartalmaznia kell egy angol és magyar nyelvű logót, azok felhasználási példáit, (névjegykártya, weblap, boríték, levélpapír és email sablon, valamint weblap vagy brosúra), vagy hirdetésifelület-tervet a pályázó preferenciái szerint, továbbá egy oklevél tervet a pályázó bemutatkozásával és elérhetőségeivel együtt. Egy pályázó akár több arculati tervet is beküldhet. 

Az érdeklődők számára részletes tájékoztatást a kreatívbrief nyújt, valamint lehetőségük van konzultálni a pályázati elvárásokról a projektfelelőssel, Siska Mátyással. A nyertes pályaművet az MPRSZ elnöksége választja majd ki, és 150 ezer forinttal honorálja.

További információ a konzultációs lehetőségekről és a pályázat részleteiről a titká[email protected] és a  [email protected] email címen kérhető.