-fi- 2021. április 29. 14:01
Eredményt hirdetett a Mondelez a taktikai design-tenderén
A Progressive nyerte, egy már meglévő ügynökség mellett fognak dolgozni.

A Mondelez Hungária ügynökségi pool-tendert írt ki taktikai design megbízásaira idén februárban, amelyet a Progressive Reklámügynökség nyert meg. Egy, már meglévő ügynökség mellett a Progressive feladata lesz a Mondelez márkáinak támogatása eladáshelyi reklámeszközökkel. A Kreatív kérdésére a Mondelez nem kívánta elárulni a tenderen induló ügynökségek számát, valamint a már ezen a területen dolgozó ügynökség nevét sem. 

„A Progressive kiemelkedő kreatív teljesítménye, professzionális tervezési módszertana és az, hogy megértették a céljainkat mind nagy szerepet játszottak abban, hogy a következő években együttműködjünk.” – nyilatkozta Réti Zsófia, a Mondelez szlovák, cseh és magyar piacért felelős customer activation managere.

Horváth Mihály, a Progressive executive account directora hozzátette: „Bemutattuk, hogy szabályozott folyamatok mellett, kötelező minőségbiztosítással kiváló végeredményt tudunk adni. POS/POP tervezési metodikánk lényege, hogy minden esetben az egyedi retail környezetekre szabjuk a kreatívokat. A fejlesztésnél figyelembe vesszük az adottságokat, a célcsoportot, a megvalósíthatóságot és természetesen a márkakommunikációs szempontokat. Az elkészült terveket mindig az egyes eszközökre és helyszínekre meghatározott szempontrendszer szerint ellenőrizzük”.