bn 2021. május 31. 14:05
A Pepsi akkor is ott van, amikor nincs ott
Az üdítőmárka május 28-a, vagyis az amerikai nemzeti burgernap (igen) elé időzítette új üzenetét: Pepsivel minden gyorskaja jobban csúszik, mint Coca-Colával.

A Pepsi egyszerűen de nagyszerűen olyan képeket posztolt, amin megjelenik jellegzetes háromszínű logója a Burger King, a McDonald’s és a Wendy’s csomagolásain. „Ha nem is szerepelünk a menün, mindig képben vagyunk” – szól mellé a szöveg. 

Mindez nagyobb verseny része, amit az ősrivális Coca ellen indítottak: a Pepsi arra kéri követőit, hogy posztoljanak fotókat bármilyen burgerrel és persze egy jól látható Pepsivel együtt, ami mellé a #BetterWithPepsi hashtag jár. A tag korábban is feltűnt már májusban, akkor egy Pepsi által összehozott szembekötős vizsgálat állapította meg a nem meglepő eredményt, miszerint a fogyasztók 60 százalékának jobban ízlik a Big Mac vagy a Whopper, ha a Pepsi kólájával öblíthetik le.

via The Drum