2013. november 29. 20:02
A párizsi BKV dizájnere a BKK új arculatáról
Yo Kaminagai a párizsi BKV dizájnszakértője, a BKK és a Design Terminál által közösen meghirdetett metró- HÉV- és dunai hajójáratok logópályázatát elbíráló zsűri egyik döntéshozója nyilatkozott a Vs.hu-nak.

Yo Kaminagai ezt mondta a BKK pályázatán nyertes munkáról a Vs.hu-nak:

"A nyertes logóban található kettős vonal nagyon eredeti, ilyet még nem láttam sehol. Ezen majd még a D betű esetében finomítani kell, mert az áthúzott D azt jelenti, hogy nem D, de ezek valóban finomságok. Nagyon érdekes a H betű is, de az egy picit túl szofisztikált. Nagy méretben izgalmas, de kicsiben kivehetetlenek a belső részletek. Nem szabad elfelejteni, hogy ez a logó egy információt hivatott közölni. És fontos tudni, hogy a bal, a racionális agyféltekénk 0,6 másodperc alatt működik, a jobb pedig, az emocionális féltekénk, majdnem 0,1 másodperc alatt. Ezért a logónak a jobb agyféltekéhez kell szólnia".

Az interjúban beszél a dizájn és a közlekedés kapcsolatáról, arról, hogyan kell kinéznie és milyen funkciókat kell betöltenie egy városi tömegközlekedési arculatnak.

Olvassa el az egész beszélgetést itt >>>