hero
A Nestlé is a Klikkmániával dolgozik
Keresőoptimalizálás az életmódoldalon.

"Jó étellel teljes az élet" -ennek az üzenetnek az átadását tűzte ki célul a Nestlé ernyőmárka. Felhívják a magyar családok figyelmét az értékes tápanyagok és a jó minőségű ételek fontosságára, így segítve a fogyasztókat a jó életminőség megteremtésében.

A márka kommunikációjának központjában az egészségtudatos családok közösségét összefogó Facebook oldal és a Nestlé életmód weboldala állnak. Ezeken a saját felületeken egyebek mellett a  táplálkozásról, a gyerekek támogatásáról, az aktív életről, vagy akár a háziállatok táplálásáról adnak információkat.

A Klikkmánia elsődleges feladata a website keresőbaráttá tétele, valamint az organikus találatok számának és minőségének folyamatos növelése. A keresőmarketing ügynökség szorosan együttműködik a márka online- és pr-partnereivel is és folyamatos tanácsadással segíti őket.