BFÁ 2021. szeptember 23. 10:44
A Heinekentől igazolt marketingvezetőt a Velux
AZ FMCG-szektor után az építőiparban folytatja karrierjét Balogh Barbara.

Balogh Barbara a Velux új regionális marketingvezetője 2021 szeptemberétől. A szakember feladata a CEE régió 14 országában a helyi piaci igényekhez igazodó regionális marketingstratégia megalkotása és kivitelezésének koordinálása. A régió Magyarországot, Lengyelországot, Csehországot, Szlovákiát, Horvátországot, Szlovéniát, Romániát, Szerbiát, Bosznia-Hercegovinát, Törökországot, Észtországot, Lettországot és Litvániát foglalja magában. 

Balogh Barbara

Balogh Barbara 2006-ban kezdte karrierjét az Unilever Magyarország Kft.-nél, ahol a Rexona és az Axe márkák marketing tevékenységeiért felelt. A vállalatnál töltött 4 év után 2010-ben igazolt a  Heineken Hungária Zrt.-hez, ahol a 11 év alatt több pozíciót töltött be, a Soproni Brand manager-étől kezdve a Kézműves sörök globális projektvezetőjén (Global Project Lead Craft Beer) át egészen a Marketing és kereskedelmi marketing igazgatói szintig. A Heineken Magyarország Zrt. menedzsment csapatának tagjaként a vállalat kereskedelmi jövőképének és ambícióinak megvalósítása volt a feladata.

„ Abban az időszakban csatlakoztam a vállalathoz, amikor a lokális szervezeti működést felváltja a regionális, és ez számos inspiráló kihívást tartalmaz. Célom, hogy egy erős, motivált csapatot építsek, és közösen egy olyan marketing stratégiát alkossunk, amely a Velux márkát tovább erősíti és támogatja a globális vállalati célokat – természetesen az egyes piacokon felmerülő kihívások figyelembe vételével” – mondta Balogh Barbara.