2021. március 10. 14:54
A digitális kreativitás tavalyi legjava vonul fel a Best.net workshopon
Nézz be a Magyar Telekom, a Telenor, a Vodafone, a Libresse, a Coca-Cola, a Campona, a Borsodi, a Zwack Unicum, a Ford és a Comedy Central díjnyertes digitális kampányai mögé biztonságos online streamben!

Március 31-én délelőtt online stream formájában pillanthatsz be a tavalyi év legjobb digitális kampányai és aktivitásai mögé: a Kreatív Best.net versenyét lezáró workshopon 12 munkát mutatnak be a hirdetők és ügynökségeik.

Ráadásul nem csak az arannyal vagy ezüsttel díjazott alkotások mögé nézünk be, de bronzzal vagy döntős hellyel végzett, szakmailag viszont szerintünk valamilyen szempontból érdekes munkákat is válogattunk. Tíz aktivitás prezentációban mutatkozik be (ezek végén természetesen élőben kérdezhettek is), két megbízóval, a Libresse-szel és a Coca-Colával pedig az esettanulmány megtekintése után eleve beszélgetni kezdünk, a Schobert Norbinak visszaoltó poszt és a Libresse puncis posztja ugyanis önmagát magyarázza, de kíváncsiak vagyunk arra, hogy milyen marketingszervezet, ügyfél-ügynökség viszony és márkaháttér segítette ezeket a posztokat világra.

Íme a délelőtt folyamán bemutatkozó alkotások:

  • Interaktív biológiaórák a Camponában
  • Magyar Telekom: Tájmunka és Szerenád live
  • Magyar Telekom × Rizmájer Anti: Digitalizáljuk Anti nagymamáját!
  • Borsodi kanapékvíz
  • Coca-Cola: Ha szereted, akkor minden formában megkívánod
  • Telenor LovePlant
  • Libresse – A puncis poszt
  • Drive it for me: Ford online tesztvezetés
  • Zwack Unicum: Shaker's Room - Bartender Challange
  • Vodafone: Tuti vagy soha?
  • Comedy Central: Modern Család kommentek

Jelentkezés itt! Egy jeggyel egy streamet tudtok majd elindítani, de ha sokan néznétek, remek csoportos jegykedvezmények vannak, 3 fő fölött pedig egyedi árat is kérhettek.