Bicsérdi-Fülöp Ádám 2022. január 27. 10:00
37 milliárd forintnyi kommunikációs megbízást osztott ki a kormány
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal a Petőfi Irodalmi Ügynökségre vagy a Magyar Divat & Ügynökségre is gondolt az év végén.

A Közbeszerzési Értesítő január 24-én és január 25-én megjelent számaiból kiderült, hogy a Nemzeti Kommunikációs Hivatal 37 milliárd forintnyi megbízást osztott szét 2021 utolsó hónapjaiban - írta meg a HVG.

Az értesítőben megjelent adatok alapján egyrészt 46 médiavásárlásról és -tervezésről szóló feladatot a New Land Media és a Lounge Design kapott,  ezeknek a megbízásoknak keretösszege nettó 22 milliárd forint.

 

  • Az Antenna Hungária 468 millió forintot,
  • a Petőfi Irodalmi Ügynökség 772 millió forintot,
  • a kézilabda-Európa-bajnokság szervező cége 367 millió forintot
  • a Miniszterelnökség  12,7 milliárd forintot

költhet kommunikációra az értesítő alapján.

A január 24-én megjelent értesítőből pedig kiderült, hogy eredményt hirdettek a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. (MDDÜ) részére kiírt, összesen nettó 8,1 milliárd forint keretösszegű kommunikációs ügynökségi és rendezvényszervezési tenderen. A két szervezet tenderein a Mediator Group nyert egyedüli ajánlattevőként. 

A New Land Media a Media Dynamics-szal konzorciumban a fenti nonprofit cégnek médiaügynökségi tenderén nyert el nettó 7,6 milliárd forint értékű megbízást.