2015. december 02. 11:36
20 pályázat a Sándor Imre PR-díj döntőjében
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2015-ös Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett projektek értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Az idei versenyre rekordszámú, összesen 26 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától (6 db), a Sakkom Interaktívtól (5 db) és a Lounge Communications-tól (3 db).

Az eredményhirdetésre és ünnepélyes díjátadóra 2015. december 9-én 19:00 órától kerül sor a 18:00 órakor kezdődő szakmai programot követően. A díjátadót megelőző kerekasztal beszélgetésen a meghívott előadók a Volkswagen-ügyhöz kapcsolódó kérdéskör kríziskommunikációs kérdéseit vitatják meg. A rendezvénnyel kapcsolatos további részletek az MPRSZ honlapján olvashatók.

Shortlist:
Hírnévmenedzsment

Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Hello bullshit nélküli világ!
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Karfiolfül - A birkózás szerethető oldala
Pályázó: Lounge Communication

Kis lépések, nagy örömök - A segítségnyújtás közös öröme egy telekommunikációs vállalatnál
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

K&H gyógyvarázs mesedoktorok – egy jól menedzselt CSR program hatása a vállalati hírnévre
Pályázó: Well PR - K&H Csoport

Kommunikációs kampány

A magyar Indiana Jones-ok
Pályázó: Lounge Communication

Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése
Pályázó: LA Communications - Mosoly Otthon Alapítvány
(Megjegyzés: eredetileg Hírnévmenedzsment kategóriában érkezett a pályázat, de a zsűri úgy határozott, hogy átsorolja kommunikációs kampány kategóriába)

Az e-pénz és a Barion bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative

Burger King Brutálfutás 4.0 beharangozó kampány
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Coca Cola „I love Duna” CSR kampány 2015
Pályázó: Uniomedia - Coca Cola HBC

Domestos, a fertőtlenítés csodái
Pályázó: Uniomedia - PHD HUNGARY

Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon
Pályázó: PS:PRovocative

Minden perc értékes! - A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

#mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Nestlé az egészséges gyermekekért kampány
Pályázó: Uniomedia - MEC

NN Életút program
Pályázó: Uniomedia - PHD HUNGARY

NNG SZülinApp
Pályázó: Café PR
Partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer

Randstad Award – Munkaadói márkák versenyben
Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

Sanofi túraösvény – Út az egészséghez
Pályázó: Uniomedia

Soproni Jóleső Segítség program
Pályázó: Uniomedia