hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Magyar Posta és a Multicom ügyfélszolgálatosai nyerték a hangszépségversenyt

A DIMSZ nyolcadik alkalommal adta át az elismerést.

hirdetés

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a VIII. Contact Center Hangszépségverseny díjátadó gálaestjén hirdette ki a közel 20 ezer szavazat alapján kialakult dobogós helyezéseket, az eseménynek a Contact Konferencia adott otthont.

A legszebb hangú női ügyfélszolgálatosok 2019-ben:

1. Kékedi Krisztina, Magyar Posta Zrt.

2. Szántó Ágnes, Cofidis Magyarországi Fióktelepe

3. Molnár Beáta, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.

 

A legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatosok:

1. Bátori Miklós, Multicom Contact Kft.

2. Körmendy Gábor, Magyar Cetelem Bank Zrt

3. Szarvas András, Magyar Cetelem Bank Zrt

A shortlistet összeállító zsűri:
Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője
Kovácsházy Dénes, DIMSZ elnökségi tag, Contact Center tagozat vezetője
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes, Kreatív
Szőke Károly, a Contact konferencia képviseletében
Viniczai András, a DIMSZ elnökségi tagja

Molnár Beáta (NKM Ügyfélkapcsolati Kft.), Kovácsházy Dénes (DIMSZ Contact Center tagozat elnöke), Szántó Ágnes (Cofidis Magyarországi Fióktelepe), Körmendy Gábor (Magyar Cetelem), Fővárosi Vízművek képviselője, Kékedi Krisztina (Magyar Posta Zrt), Bortnyák Adorján (Geomant) és Lőrincz András a Contact Konferencia igazgatója a VIII. Hangszépségverseny díjátadó gálavacsorán
Molnár Beáta (NKM Ügyfélkapcsolati Kft.), Kovácsházy Dénes (DIMSZ Contact Center tagozat elnöke), Szántó Ágnes (Cofidis Magyarországi Fióktelepe), Körmendy Gábor (Magyar Cetelem), Fővárosi Vízművek képviselője, Kékedi Krisztina (Magyar Posta Zrt), Bortnyák Adorján (Geomant) és Lőrincz András a Contact Konferencia igazgatója a VIII. Hangszépségverseny díjátadó gálavacsorán

Bortnyák Adorján (Geomant) és Kékedi Krisztina (Magyar Posta Zrt) a női kategória győztese
Bortnyák Adorján (Geomant) és Kékedi Krisztina (Magyar Posta Zrt) a női kategória győztese

Bortnyák Adorján a Geomant ügyvezető igazgatója és Bátori Miklós (Multicom) a férfi kategória győztese
Bortnyák Adorján a Geomant ügyvezető igazgatója és Bátori Miklós (Multicom) a férfi kategória győztese

Az összes döntőbe jutott ügyfélszolgálatos  hangját itt találjátok.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés