hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új taxitendert ír majd ki az MTVA

Újra nekifut a korábban megsemmisített taxitendernek az MTVA. A korábbit a közbeszerzési döntőbizottság törvénytelen aránytalanságai és a gyorsított eljárás miatt semmisítette meg.

hirdetés

„Más eljárásfajtában hamarosan újra kiírja a közmédiumokat tömörítő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a taxitendert” – közölte a Világgazdasággal Cserháti Ágnes, az MTVA szóvivője, miután a szervezet megkapta a Közbeszerzési Döntőbizottságtól (KDB) a hivatalos értesítést a korábbi kiírást megsemmisítő határozatáról.

Mint korábban megírtuk, a KDB jogsértőnek ítélte, és megsemmisítette az MTVA által június 3-án kiírt 252 milliós taxitendert, mert szerinte indokolatlan volt a gyorsított eljárás alkalmazása (a felhívás csupán a határidő előtt négy nappal, június 10-én jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben), a kiírás feltételei pedig aránytalanok, jogsértők voltak. A kiírásban például még azt is megszabta az MTVA, hogy pontosan hány milliméter hosszúságú autóból kell, hogy 100 darab legyen az adott taxitársaság üzemeltetésében.

A szóvivő az eljárással kapcsolatban azt mondta, hogy az MTVA a jogorvoslati kérelem benyújtását követően saját maga függesztette fel az eljárást a KDB határozathozataláig. Azt állította, a korábbi tenderre való felhívás már június 7-én, a beadási határidő előtt egy héttel megjelent az Európai Unió Hivatalos Lapjában, tehát nem csak négy nap állt rendelkezésre a jelentkezéshez.

Cserháti szerint a Közbeszerzési Értesítőben szereplő felhívások csupán tájékoztató jellegűek. Ennek oka, viszont éppen az, hogy az irányadó, pontos verziója egy közbeszerzési kiírásnak az, ami az Unió hivatalos lapjában, a TED-en jelenik meg, ahova viszont általában néhány nappal később kerülnek csak fel a kiírások, mint a Közbeszerzési Értesítőbe, nem pedig korábban.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.