Mobilra szerelt minidrónok válthatják a szelfibotokat

Még mindig egy fokozattal feljebb tudott kapcsolni a szelfiipar, amelyben egy telefonra applikált minidrón segítségével egészen új perspektívából mutatják meg nekünk a világot. Egy újabb okoskütyü a Kreatív Telenorral közös Next rovatában.

A Selfly névre keresztelt minidrónt nyugalmi állapotában a telefon hátlapjára szerelve találjuk, ahonnan egyetlen kattintással lecsatlakoztatva a tenyerünkből reptethetjük meg. A négy apró rotornak köszönhetően a lendület hatására automatikusan lebegni kezd, a hozzá fejlesztett alkalmazás segítségével pedig mobilon irányítható - írja a DesignBoom.

A 9 mm-es vékonyságú, zsebméretű drón beépített nyolc megapixeles kamerája percenként harminc képet lő sorozatban, Full HD felbontásban rögzíti a videókat, majd a telefonra továbbítja azokat szerkesztésre. A Selfly akkumulátorával mindössze 5 percig tud repülni, így bár time lapse videókkal nem kecsegtet, de legalább minden 4 és 6 colos kijelzőjű mobiltelefonra rápattintható. „Azon dolgozunk, hogy a drón a telefonról is tölthető legyen, és több időt tölthessen a levegőben. De alapvetően az volt a célunk, hogy egy olyan, megfizethető mobilkiegészítőt fejlesszünk, ami a szelfibotokhoz képest sokkal izgalmasabb látószögből és akár húsz méteres magasságból is képes fotózni” – fogalmazott Hagay Klein, a Selfly alapítója a DigitalTrends cikkében.

A szelfidrónt nyár elején 140 dolláros áron dobják piacra, hangos zümmögése miatt - a szelfibotokkal ellentétben – azonban tényleg csak a szabadban lehet használni. A botokat egyébként balesetveszélyessége miatt az elmúlt hónapokban több múzeum és fesztivál területéről is kitiltották, Hongkongban ezért inkább egy külön manga-szoborparkot nyitottak a kényszeres szelfizők számára. Az indiai Mumbaiban ugyanakkor már pénzbüntetéssel sújtják a szelfitilalmat megsértőket. Egy kutatás szerint ugyanis India a legveszélyesebb hely a szelfizésre a világon, ahol két év alatt többen haltak meg önmaguk fényképezése közben, mint a világ többi országában együttvéve.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.