2018 igazi tamagocsija a zsebből előhúzható mini Game Boy.

Kívülről pont úgy néz ki, mintha a ritmust dobolnánk ujjainkkal.

A stopperóra és a dobókocka nagy találkozása ez, amit a mindig mindennel megcsúszók fognak szeretni.

Pillanatok alatt változik át félgömbből 360 fokban forgó vezetőüléssé. 

Egyetlen szelfiből kiderül, melyik mesterművet mintázhatták volna akár rólunk is.

Nem dolgozik gyorsabban, mint az ember, de nem megy szabira, és ebédszünetet sem kér.

 

Március végén két napra régiós innovációs központtá alakul Budapest.

De a ruhára tűzhető gomb nemcsak riaszt, hanem beszélgetésre is ösztönzi azt, aki ránéz.

Képes elbújni a farmer órazsebében, első ránézésre pedig inkább kulcstartónak hinnénk.

Kis túlzással ma már mobilon is megélhetők a természeti csodák, amiket mindenki irigyelt David Attenborough-tól.

Néhány csatlakoztatott és offline eszköz, ami nem csak a digitális nomádoknak hasznos.

Új értelmet kaphatnak az okosotthonok automatizálására fejlesztett virtuális asszisztensek.

Pont olyan gyorsan frissülnek a fotók, mint ahogyan szerezzük az emlékeinket. 

Először a skizofrén betegeken tesztelik, akiknek orvosát is értesíti, ha a beteg nem nyeli le.

Klassz lenne, ha többen éreznék, hogy sérült társaiknak segíteni jó.

Ha valakinek csak ezen múlt eddig a maratonja, mostantól nem lehet több kifogása.

A fogólap 72 apró LED-lámpája mutatja, mikor, melyik húrt fogjuk le ahhoz, hogy azt mondhassuk, zenélünk.

Az igazmondó tükör nemcsak mutatja, de meg is mondja, ha pocsékul nézünk ki.

Meg is érdemli, hogy nevét a füles-forradalom kapcsán emlegessék.

A bázisukon önállóan cserélnek akksit, és a szállítmányt is maguk pakolják be négyrotoros csészealjuk belsejébe.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.