Igazából nem mér semmit, csak a focicsapatokat ismeri, de azokat elég jól.

Az intelligens üveg egy perc alatt besötétedik, és még energiát is spórol.

Két „legyen meg az összes YOLO pillanat” projekt is fut a Kickstarteren, vajon lehet ebből divat?

Saját hangján mondhatta el feleségének azt, amire már két éve nem volt lehetősége.

A KayakFirsttel pont úgy edzhetnek a sportolók télen, mintha csak a Dunán eveznének nyáron. A konditermes evezőgép ezt nem tudja.

Nem lehet ellopni, mert csak mobillal indul, kb. úgy kell kihajtogatni, mint az esernyőt, és tölti a telefont útközben.

Számon kéri a fekvőtámaszt, figyelmeztet az elfelejtett hasprésekre, de néha azért dícsér is.

Okoscuccok a vízpartra a nyomunkban járó hűtőládától az UV-mérő okostapaszig.

Ha nem értettek valamit, rágugliztak. A napelemek összeszerelését pedig a YouTube-ról lesték el.

Itt a világ első intelligens féklámpája, amit a tarkón kell hordani.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.