Beállítástól függően akár negyven óráig is képes szerteszét szórni a fényt az éjszakában. 

Olyan, mint egy háromszög alakú mérőszalag, annyi különbséggel, hogy a tesztcsíkján nem centiméter-barázdák sorakoznak, hanem speciális szenzorok.

Teljesen önfenntartó a rendszer: a zöldeket nem kell locsolni, és egy app eteti az alatta úszkáló halakat is. Nekünk csak örülni kell a mini gazdaságunknak.

A könyvtár az Instagramon nyitott digitális könyvespolcot az olvasás népszerűsítésére.

Két tizenéves srác találmánya a mellrákot felismerő melltartó, akik mögé annyi cég állt be, hogy ősztől piacra dobhatják fejlesztésük első pár száz darabját.

Támogató mosollyal, szeretetteli arckifejezésekkel és ölelő karokkal szerelték fel.

Csak egy forgótányérra kell felállni ahhoz, hogy infravörös fénnyel tapogassa le, mennyit szedtünk fel vagy adtunk le az elmúlt időben.

Ezt a kislabdát tényleg csak pattogtatni kell ahhoz, hogy úgy érezzük, zenélünk. 

Színes napernyőkben, pálmafacsúcsokban és óriáshalakban gazdag nyári gyűjtésünk a drónfelvételek Instagramjáról.

Pancsa Emese bringája egyszerre edzi a testet és a lelket, de ez csak két jó tulajdonsága a sok közül.

A mellkasra pattintható HeartBit orvosi pontosságú szívvizsgálatra képes, és ehhez ezúttal nem feküdni, hanem futni kell.

Rugólábakat pattint ki magából abban az óvatlan pillanatban, amikor elejtjük a telefonunkat.

Az öt perc alatt elkészülő, hat dollárért kínált automatizált kulinaritás San Franciscóban már a jelen.

Bob Marley fia újrahasznosított anyagokból készült fülesben idézi meg apja szellemét, miközben erdőtelepítésre buzdít mindenkit.

A teljes arcot fedő, merülési adatokat is kijelző maszk már a búvárkodás digitalizált jövőjének egy darabja.

A hangszín megváltozása, a beszéd sebessége, a szelfik és az elküldött sms-ek is árulkodóak.

A hangokkal írja le azt a valóságot, amit a szemükkel sokan nem képesek érzékelni.

A Siempo egészségesebb digitális élményszerzést ígér, amelynek a garanciáját a színtelen, puritán kezelőfelület adja.

Ebbe az UFO-ba egy kozmetikust bújtattak, amely telefonunkkal vezérelve simítja ki ráncainkat.

Ujjainkkal hegycsúcsokat érinthetünk, végig simíthatjuk egy barlang falát, és a virtuális valóság illúzióit tárgyakként érezhetjük a tenyerünk alatt.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.