Pancsa Emese bringája egyszerre edzi a testet és a lelket, de ez csak két jó tulajdonsága a sok közül.

A mellkasra pattintható HeartBit orvosi pontosságú szívvizsgálatra képes, és ehhez ezúttal nem feküdni, hanem futni kell.

Rugólábakat pattint ki magából abban az óvatlan pillanatban, amikor elejtjük a telefonunkat.

Az öt perc alatt elkészülő, hat dollárért kínált automatizált kulinaritás San Franciscóban már a jelen.

Bob Marley fia újrahasznosított anyagokból készült fülesben idézi meg apja szellemét, miközben erdőtelepítésre buzdít mindenkit.

A teljes arcot fedő, merülési adatokat is kijelző maszk már a búvárkodás digitalizált jövőjének egy darabja.

A hangszín megváltozása, a beszéd sebessége, a szelfik és az elküldött sms-ek is árulkodóak.

A hangokkal írja le azt a valóságot, amit a szemükkel sokan nem képesek érzékelni.

A Siempo egészségesebb digitális élményszerzést ígér, amelynek a garanciáját a színtelen, puritán kezelőfelület adja.

Ebbe az UFO-ba egy kozmetikust bújtattak, amely telefonunkkal vezérelve simítja ki ráncainkat.

Ujjainkkal hegycsúcsokat érinthetünk, végig simíthatjuk egy barlang falát, és a virtuális valóság illúzióit tárgyakként érezhetjük a tenyerünk alatt.

Ez a játékcsont úgy megfuttatja a család négylábúját, hogy még unatkozni is elfelejt.

Offline kockával védhetjük meg online tárolt adatainkat.

Pécsi fiatalok gondolták újra a cinemagráf-készítés technológiáját, amitől a fotók sörös poharaiban buborékok kúsznak felfelé, a napkorong izzik.

A magyar fotósokat és megrendelőiket hozza össze a Photon weboldala, ahol pár kattintással üzletet köthetnek.

A bankok Z generációs stratégiáját rakná össze a Family Finances csapata.

Még az előtt kiszűrheti a fogászati problémákat, mielőtt komolyabb betegséget okoznának,

Ha nem lenne hova hazamenned, mit tennél meg azért, hogy még egy kicsit a meleg buszon maradhass?

Egyetlen fotó alapján berendezhetjük a lakásunkat a világ leghíresebb műremekeivel.

Az Acer a mantrák számolására használt karkötőt okosította fel, hogy semmi se zavarja meg az embert meditáció közben.

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.