A hangfalként is működő könyvespolcok nyár végére már bárki Klippan-kanapéja felett ott duruzsolhatnak.

Egy londoni startup a kerékpáros balesetek számának csökkentése érdekében a testre szerelné a kerekezők indexét.

Egy kis érme, amivel az egész természet lüktető zenedobozzá válik.

A Deeptime hangfalaiban a zene és a víz alatti őskövületek története talált egymásra.

Ezzel a kis szerkezettel sem a telefont, sem a kulcsot nem kell majd keresgélni, mert addig csipog, rezeg és muzsikál, amíg egymásra nem talál a két eszköz.

Az ötlet a Charlie Hebdo szerkesztőséget ért 2015-ös terrortámadás idején született meg, amelyre a világ jobbik fele egyetlen szlogennel reagált.

És ezt leginkább azok fogják értékelni, akik utazásaik során legalább három kérdést rendszeresen feltesznek maguknak a reptéren.

Jár mellé egy töltőállomás, és persze, maga az élmény, hogy olyan tempóban térhetünk nyugovóra, ahogyan azt a Napnak is megírták.

Ugyanúgy használhatjuk edzéshez, mint akkor, ha kezd felmenni a pumpa a dugóban ücsörgéstől, vagy a céges mailek görgetésétől. 

A gyűrűt felhúzva minden tárgyból előcsalogathatjuk a legszebb harmóniákat – pláne, ha azok elég színesek.

Nincs rajta a nevünk a céges bögrén, ovisjel a gyerek tornazsákján vagy szöveg a sószórón? Na, erre találták ki a zsebnyomtatót!

Még egy mobiltelefonra csatlakoztatva is képes faltól falig tartó moziélményt összehozni a kisszobában.

Ebben a kis vityillóban minden négylábú teljes relaxban vészelheti át a szilvesztert.

A szenzorokkal ellátott repkedő szerkezetek segélyhívásra aktiválódnak, GPS-szel tájékozódnak, és a bajba jutottak minden apró mozgását érzékelik.

A pólókba és pantallókba rejtett apró szenzorok egyből jelzik, ha viselőjük rossz szögben tartja ki a gerincnyújtó kobrapózt.

Angyal Ivett és Molnár Nini a second handet népszerűsítik és a feltörekvő dizájnereket támogatják egy fenntarthatóbb világ reményében.

A világ bármely pontjára el lehet jutni a megfelelő három szóval.

Az Unobrush tervezői szerint ennyi is elég lesz a jövőben fogaink tisztításához, amihez még csak a kezünket sem kell mozgatni. 

Néhány szemvillanásnyi varázslat, és kezdődhet az óra.

A programban a gyógyíthatatlan betegek utolsó óráit lehet átélni, annak minden félelmével és megpróbáltatásaival együtt.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.