hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viccesen oltogatta egymást a Soproni és a Borsodi

A soproniak kezdték az április tréfálkozást, aztán a borsodiak is léptek.

hirdetés

Április elsején késő délután jelent meg a következő poszt a Soproni sör Facebook-oldalán a márka ügynöksége, az ACG jóvoltából:

„Amikor haverunk áprilisi tréfaként Borsodival vár, úgyhogy lemegyünk a kocsmába csapolt Soproniért. ;)"

A poszt a konkurens márka, a Borsodi új, Mito által tavaly megálmodott új márkaplatformján, a Borsodi szitukon élcelődött. A Borsodi sem volt rest, gyorsan reagáltak. Mivel szerkesztőségileg is tudjuk, hogy a konkurens pozíció ellenére mind a két márka, mind ügynökségeik jó kapcsolatot ápolnak egymással, így ez egy barátságos, a külső szemlélők számára pedig kifejezetten szórakoztató élcelődés volt:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés