hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sorsod: Borsod

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg a Borsodi az új kampányában, amelyben a miskolciak külön plakátot kaptak. "Pattints rá egy Borsodit!" - szólítják meg a fogyasztót. A Mito csinálta.

hirdetés

Borsodi Szituk címmel indított új kampányt a Borsodi, illetve ügynöksége, a Mito. Ennek jegyében a mindennapi szituációkat köti a sörmárkához, szándéka szerint komikus hangvétellel és élethelyzetekkel.

"De hogy mit is jelentenek a Borsodi Szituk? Röviden a mindennapi örömöket" - írják bejelentőjükben, illetve gondolják tovább az "élet habos oldala" eredeti szlogent "viccesen, vagányan, kicsit csibészesen provokatívan, és jobban nyitva a fiatalabb célcsoportok felé is".

A kampány offline és online is fut. Az alább látható két videó, illetve itt hallható egy rádiószpot is, amelyben van egy utalás egy nem létező zenekar nem létező dalára. A Mito feltöltött a YouTube-ra ilyen névvel és címmel egy dalt, és aki megtalálta, az nyert egy tálca sört. 

Itt pedig az offline kreatívok láthatók, külön kiemelnénk az Észak-Kelet Magyarországra optimalizáltat. A képek alatt a kreditlista.

Alkotók listája

Ügyfél
Juhász Péter Tibor - marketing igazgató
Szabó-Spanyol Henriett - Senior brand manager
Hanol Ádám – Associate Brand manager
Varga Nóra – digital manager
Domokos Ádám - Junior brand manager
Regős Regina - Marketing gyakornok

Produkció
Smalls’ film
Producer: Tarnai Petra, Erős Iván
Rendező: Sós Bálint
Operatőr: Garai Gábor
Vágó: Politzer Péter
Colorist: Gaál Lacó
Zene: Fodor Máriusz

Mito
Stratégia
Csurgó Brigi
Kovács Andrea

Kreatív
Csikó Bogi
Mészáros Bogi
Mécs Anna
Ördög-Kovács Dani
Marosi Gergő

Art
Csík Hargitta
Magyar Beatrix
Bátor Aliz
Lovas Tibor
Kövesházi Dani
Mihalik Bence
Hegyi Krisztián
Wetzel András
Kovács Mónika

Ügyfélkapcsolat
Hir Ági
Kósa Timi
Miklós Zsófi
Bernáth Bence
Szandi Gergely

Social
Bekes Flóra
Bálint István
Juhász Ádám

Produkció
Soós Enikő
László Csaba
Kisfali Gergely

Tanácsadás
Varga Zsolt

Zenith
Csibi Bea
Kliment Dia
Ullmann Balázs
Kiss Eszter
Sipos Bianka

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Profi filmkészítőknek szóló rövidfilmes, és mindenki által pályázható fotós versenyt írnak ki a Lynch-kiállításhoz kapcsolódóan.

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

hirdetés

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés