hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sorsod: Borsod

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg a Borsodi az új kampányában, amelyben a miskolciak külön plakátot kaptak. "Pattints rá egy Borsodit!" - szólítják meg a fogyasztót. A Mito csinálta.

hirdetés

Borsodi Szituk címmel indított új kampányt a Borsodi, illetve ügynöksége, a Mito. Ennek jegyében a mindennapi szituációkat köti a sörmárkához, szándéka szerint komikus hangvétellel és élethelyzetekkel.

"De hogy mit is jelentenek a Borsodi Szituk? Röviden a mindennapi örömöket" - írják bejelentőjükben, illetve gondolják tovább az "élet habos oldala" eredeti szlogent "viccesen, vagányan, kicsit csibészesen provokatívan, és jobban nyitva a fiatalabb célcsoportok felé is".

A kampány offline és online is fut. Az alább látható két videó, illetve itt hallható egy rádiószpot is, amelyben van egy utalás egy nem létező zenekar nem létező dalára. A Mito feltöltött a YouTube-ra ilyen névvel és címmel egy dalt, és aki megtalálta, az nyert egy tálca sört. 

Itt pedig az offline kreatívok láthatók, külön kiemelnénk az Észak-Kelet Magyarországra optimalizáltat. A képek alatt a kreditlista.

Alkotók listája

Ügyfél
Juhász Péter Tibor - marketing igazgató
Szabó-Spanyol Henriett - Senior brand manager
Hanol Ádám – Associate Brand manager
Varga Nóra – digital manager
Domokos Ádám - Junior brand manager
Regős Regina - Marketing gyakornok

Produkció
Smalls’ film
Producer: Tarnai Petra, Erős Iván
Rendező: Sós Bálint
Operatőr: Garai Gábor
Vágó: Politzer Péter
Colorist: Gaál Lacó
Zene: Fodor Máriusz

Mito
Stratégia
Csurgó Brigi
Kovács Andrea

Kreatív
Csikó Bogi
Mészáros Bogi
Mécs Anna
Ördög-Kovács Dani
Marosi Gergő

Art
Csík Hargitta
Magyar Beatrix
Bátor Aliz
Lovas Tibor
Kövesházi Dani
Mihalik Bence
Hegyi Krisztián
Wetzel András
Kovács Mónika

Ügyfélkapcsolat
Hir Ági
Kósa Timi
Miklós Zsófi
Bernáth Bence
Szandi Gergely

Social
Bekes Flóra
Bálint István
Juhász Ádám

Produkció
Soós Enikő
László Csaba
Kisfali Gergely

Tanácsadás
Varga Zsolt

Zenith
Csibi Bea
Kliment Dia
Ullmann Balázs
Kiss Eszter
Sipos Bianka

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary.

Bár csak 2022-ig jelentették be a felfüggesztését, a kormány tervezete 2023-ban sem számol belőle bevétellel.

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

Eközben új női online bulvármagazint indítottak, több másik portáljukat pedig átpozicionálják.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés