hirdetés
hirdetés
hirdetés

Véget ért a vizsgálat az Agency Toplistről

Beszámoltunk róla korábban, hogy a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a társszakmai szervezetekkel, az Önszabályozó Reklámtestülettel (ÖRT), az IAB Hungaryvel, a Magyar Reklámszövetséggel (MRSZ) együtt, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Jogi és Adatkezelési tagozata által delegált adatvédelmi szakemberek, továbbá kutatási szakember és ügyfelek közreműködésével, közös ad hoc feltáró bizottságot hoztak létre, mely áttekintette az ősszel meghirdetett Agency Toplist körüli vitapontokat. A vizsgálat véget ért, eredménye alább olvasható.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Törley márkája az Igényesférfi.hu online magazinnal indított tartalommarketing-kampányt.

De jócskán növelte látogatottságát az egy héttel ezelőtti vasárnaphoz képest az ATV és a 444 is.

A Vogue sztorija 126 éve indult New Yorkban. Az ördög azóta Pradát visel, a lapot pedig a digitális forradalom sem sodorta el: mi több, Instán is ők a királyok.

Több ellenzéki képviselő éjszakázott a közmédia épületében.

A Grandioso International Management bővíti tevékenységi körét.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés