hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen vizsgálják a reklámszakmai szervezetek az Agency Toplistet

Újabb fejlemény a Republic Groupot alapító Fabricius Gábor által életre hívott Agency Toplist ügyében. Mint arról korábban beszámoltunk, előbb a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) jelentette be, hogy etikai vizsgálatot indít a Republic ellen, mert az Agency Toplist a Republic konkurenseinek ügyfeleit kereste meg egy, az ügynökségek teljesítményére vonatkozó kérdőívvel. A MAKSZ szerint ez etikailag és jogilag is aggályos, a vizsgálat lefolytatásáig felfüggesztette a cég tagságát a szövetségben. A Republic ezután bejelentette, hogy nem várják meg az etikai vizsgálat eredményét, kilépnek a szövetségből, helyette kérelmezik felvételüket a Magyar Reklámszövetségbe (MRSZ) és a Magyar Marketing Szövetségbe (MMSZ), valamint megújítják tagságukat az Önszabályozó Reklámtestületbe (ÖRT). Most viszont a felsorolt három közül két szakmai szervezet, az MRSZ és az ÖRT, valamint rajtuk kívül az IAB és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) is csatlakozott a MAKSZ-hoz, és egy közös feltáró bizottságot hoznak létre. A MAKSZ döntése után az érintettek reakcióját is bemutatjuk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

A világ legismertebb újságjának is eltartott egy ideig, mire rátalált az irányra. Indul Innovatív média című sorozatunk.

A Rádió1 műszaki igazgatója által két hete megszerzett Fehérvár Rádió nyújtott be hálózatba kapcsolódási kérelmet az NMHH-hoz.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Főleg sorozatokat és mozifilmeket nézünk, és naponta átlagosan félóra reklámot látunk tévézés közben.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés