hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen vizsgálják a reklámszakmai szervezetek az Agency Toplistet

Újabb fejlemény a Republic Groupot alapító Fabricius Gábor által életre hívott Agency Toplist ügyében. Mint arról korábban beszámoltunk, előbb a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) jelentette be, hogy etikai vizsgálatot indít a Republic ellen, mert az Agency Toplist a Republic konkurenseinek ügyfeleit kereste meg egy, az ügynökségek teljesítményére vonatkozó kérdőívvel. A MAKSZ szerint ez etikailag és jogilag is aggályos, a vizsgálat lefolytatásáig felfüggesztette a cég tagságát a szövetségben. A Republic ezután bejelentette, hogy nem várják meg az etikai vizsgálat eredményét, kilépnek a szövetségből, helyette kérelmezik felvételüket a Magyar Reklámszövetségbe (MRSZ) és a Magyar Marketing Szövetségbe (MMSZ), valamint megújítják tagságukat az Önszabályozó Reklámtestületbe (ÖRT). Most viszont a felsorolt három közül két szakmai szervezet, az MRSZ és az ÖRT, valamint rajtuk kívül az IAB és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) is csatlakozott a MAKSZ-hoz, és egy közös feltáró bizottságot hoznak létre. A MAKSZ döntése után az érintettek reakcióját is bemutatjuk.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Paulo Coelho legújabb könyvének magyar kiadója, az Athenaeum bízta meg Árpáék ügynökségét .

Október 7-ig a Budapesti Metropolitan Egyetem mögötti utcában lehet megnézni a plakátokat.

Eheti Kultúrterrorunkban Schenk Andrea az NNG kommunikációs vezetője vall kedvenc könyveiről és filmjeiről.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Raffai Barbara váltja Orosz Györgyit a kezdeményezés élén.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés