hirdetés
hirdetés
hirdetés

Véget ért a szavazás: megvannak az EFOTT kedvenc márkahelyszínei

Vasárnap este óta lehetett szavazni a Kreatívon, szerda reggel lezártuk. Mutatjuk a legmagasabb - 10/5 fölötti - pontszámokat kapó helyszíneket.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés

A Z-generáció igényli az interakciót azokkal, akik el akarnak adni neki valamit – tartja Mondovics Péter, a Mastercard marketingvezetője, aki az influencerek használatáról is beszélt. (X)

Erről is szó esett a Kreatív Média 2019 konferenciáján a nullás szpotok és a digitális kihívók mellett.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

A Média 2019 konferencián a Magyar Hang, a G7, a Qubit és az Azonnali.hu képviselőit kérdeztük arról, mekkora az olvasottságuk, honnan szereznek pénzt, és mik a terveik a közeljövőre nézve.

Az HBO GO kampánya a lineáris HBO-t is megtolta itthon, az RTL pedig mindenképpen arra készül, hogy a meghatározó magyar streaming szereplők egyike lesz – hangzott el a Kreatív Média 2019 konferenciáján.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!